Buikje

Hallo,

Het is bij iedereen echt heel verschillend wanneer je een buikje gaat zien.
Dit zegt echt niets over het wel/ niet goed gaan van je zwangerschap.
Ik kan me wel voorstellen dat je het ook graag wilt gaan zien.

Bij mij werd mijn buikje rond de 14 weken wat zichtbaar en nu is het echt wel te zien dat het een zwangere buik is. Maar aan die buik van Diana kan de mijne ook echt nog niet tippen hoor!

Volgende week heb ik weer een afspraak bij de VK en ondanks de groeiende buik ben ik bij tijd en wijle ook nog wel eens onzeker hoor en zal ik ook blij zijn wanneer ik het hartje weer heb gehoord.

Liefs, Twinkel3

Dik al he, ben nu 15 weken en 3 dagen.

Ondanks dat de mijne zo dik is maak ik me ook wel eens druk hoor. Zal blij zijn als die kleine eens gaat schoppen want dat steld toch echt het meest gerust.

Wooow..Diana, da's een flinke buik..Mijn tweelingenbuik is nog wel wat kleiner..Hoewel wij (mijn lief en ik) het al best groot vinden..Ik kwam erachter gisteren dat ik nu ongeveer 5 kilo ben aangekomen..(slik)..
heb over 3 weken de 20w echo en kijk ook erg naar de eerste beweginkjes..:D

Gr,
Melda

Ha meiden!

Ja, echt al een mooi buikje die foto van Diana! Mijn buik is ook zoiets, groeit elke dag ontzettend! Ben nog steeds nix, soms 1 kg meer dan normaal! Het is wel de derde... Ik denk niet dat t slappe buikspieren zijn, elke keer voor ik zwanger werd had ik toch weer 'sterke' buikspieren. Maar t zou kunnen dat ze 'verplaats' zijn die buikspieren. Gister heel raar: ik ging vanuit lighouding ineens zitten (weet iemand of dit slecht is????) en zag iets raars, een soort puntige bol op de plek waar normaal de hoge buikspieren zitten. M'n buik had even een hele rare vorm... Toen ik zat was t weg.
Ben nu 15w4d
groetjes,Priscilla

Nee dat komt niet van te slappe buikspieren hoor. Volgens mijn vk blazen sommige vrouwen van een zuchtje hormonen gewoon al op. Ik ben dus een van die vrouwen en mijn moeder had dat ook.

Mijn buik is gewoon ook al hard, het is dus niet alleen vet.

Terug
Bovenaan