buikje

hoi

ik wou vragen of jullie ook al een buikje beginnen te krijgen? ik ben nu 9 weken zwanger voor de eerste keer. heb geen idee hoe vroeg je een buikje krijgt.
maar mijn broeken zitten nu al heel strak bij mijn buik, waar ze normaal veel meer ruimte hebben.
morgen heb ik mijn eerste bezoek bij de verloskundig vind het super spannend.
gr.

Hey Ik heb dat ook een beetje.
Alleen naar mijn weten ben ik pas 6.5 weken.
Dus das wel heel vroeg. Heup broeken doen zeer.
En mijn spijkerbroeken draag ik met de knoop los....
Hoop niet dat dat wat zegt over de rest van de zwangerschap..... Straks wordt ik echt super dik!
Nou ja boeit ook niet, als alles met de kleine maar goed gaat!
Groetjes

hallo,

ik ben nu 8 weken en loop deels in mijn normale kleding (maar dan wel de ruime onderdelen zeg maar) en deels in zwangerschapskleding. ik groei best wel hard, bij 4,5 week paste ik bepaalde broeken al niet meer. vanmorgen zag ik dat de knopen van mijn blouse flink op spanning stonden, dus die ook maar weer teruggehangen....

@ sparkel gem: ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan, laat je dat nog even weten?

groetjes,
Moon

nou ik heb geen buikje maar een buik ik lijk wel 20 weken zwanger en ben pas 8w5d in gewicht niks aangekomen dit is wel me vierde zwangerschap en ik moet zeggen ik had het met alle zwangerschappen lijkt op het eind wel of er een 2ling in zit hihi wel heb ik altijd veel vruchtwater een echt zwembad dus hahaha

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger. Ik kan mijn broeken ook al 2 weken niet meer aan. Helaas word ik op dit moment ziek van alles wat op mijn buik drukt. Gister voor het eerst bij de verloskundige geweest. Vond het erg spannend, maar alles ging gelukkig goed. De VK zag duidelijk het hartje kloppen. Wat een opluchting!

Hoi dames,

Ook hier begint er al een buikje te komen, vandaag na mn goede echo toch maar even een nieuwe positiebroek gekocht ;) Die ik droeg bij de zwangerschap van mn zoontje vorig jaar zijn allemaal veeeeeeeeeeel te groot. Ik was aan het einde van de zwangerschap 25 kilo aangekomen. Dat was er 6 maanden na de bevalling gelukkig allemaal weer af, maar mag nu dus wel wat nieuwe positiekleding kopen! Opzich ook wel weer heel leuk ;)

Liefs Jen

o, gelukkig ik ben niet de enige die al een buikje vertoont. Ik ben nu 7 weken zwanger en ik heb gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, ik pas nog maar in 2 gewone broeken (met aanpassingen). Wat is dat een verschil zeg z'n zwangerschapsbroek die zit lekker!

hoi iedereen,

bedankt voor jullie reacties,
vandaag bij de verloskundige geweest. was wel even schrikken mijn baby bleek nog maar 7 weken te zijn i.p.v 9. maar het hartje klopte wel al. moet dus nog ff wenen aan het idee.

o wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niet meer de enige ben niet meer goed in zijn broek past. voelde me zo dik.

Terug
Bovenaan