buikje

hoi meiden,
ik kom thuis van cursus ik laat me man me buik zien.
ik zeg dit is toch niet normaal meer.
had een zwangerschap spijkerbroek aan.zo laag model met elastiek in de rug.net die kinder broeken.
dus niemand die het opvalt.
misschien is dit normaal bij een 3de zwangerschap.
ik zei tegen me man er zit er toch wel 1 in !!!
anders hebben gelijk hok vol hahaha.
nu zag ik opeens deze onderwerp staan.
ben nu 6,2 week.
gr marjan

Ik had bij mnijn eerste zwangerschap met 7 weken al positiebroeken aan en nu ook al heel vroeg bij de (dacht ik) 7 weken maar miss nu wel vroeger omdat ik waarschijnlijk niet eens zover bent. Maar goed met een 2e zwangerschap gaat t schijnbaar sneller zeggen ze.

Kus

hehe.. ik krijg ook al wat meer een buikje, heel apart. Maar ik heb geluk, het afgelopen jaar ben ik 11 kilo afgevallen en niet echt nieuwe broeken gekocht. Ik groei er dus langzaam aan weer in ;-))

Hey hey,

Lijkt wel of iedereen een buikje krijgt. Ik volgens mij nog niet, maar ben ook pas 6 wk, dus mag nog even duren. krijg langzaan aan wel een opgeblazen gevoel, dus ondanks dat het buikje er niet zit, voel ik em wel.
Heb ook net een nieuwe jas gekocht die ik waarschijnlijk over een tijdje niet meer aan kan. Reden om te shoppen he. Haha

Liefs Noor

Hai hai,

Ik heb ook nog helemaal geen buikje, ben vandaag 8 weken (al krijg ik de wekelijkse mail vd zwangerschapskalender van 7 weken?? heel raar, ik heb het maar afgemeld) 's avonds zitten sommige broeken wel een beetje strak. Moet toch nog wel wat nieuwe bovenkleding gaan kopen, maar niet te veel, want pas er straks toch niet meer in hihi :)

liefs Chris

Terug
Bovenaan