Buikje?

Hallo allemaal,

Herkennen jullie dit: ik zit in mijn 7e week en ik krijg een buikje! Ik dacht eerst dat het van het snoepen kwam, maar ik ben nietaangekomen. Ik heb wel eens gelezen dat je bij je tweede zwangerschap vrij vroeg een buikje kunt krijgen, nu is dit wel mijn tweede zwangerschap, maar de eerste heeft niet langer dan 11 weken geduurd - ik dacht dat dat dus voor mij niet zou gelden, mis! Hebben jullie er ervaring mee dat je nu toch al een buikje kunt krijgen?
 
Hoi Sonica,

Na mijn eerste zwangerschap ben ik aardig wat kilootjes aangekomen dus ik zie nog geen buikje, maar ik ben nu een week of 5/6 zwanger en ik merk wel dat mijn buik harder word en ik kan geen gewone onderbroeken en broeken meer aan want die drukken teveel op mijn buik. Ik loop dus nu al in zwangerschap kleding..... haha. Veel te groot, maar zit wel beter.

Wendy
 
Hallo dames,
Ik ben nu 6,5 week en ben 1,5 kilo aangekomen. Is niks zou je denken. Maar mijn buik zet echt uit, bijna de hele dag door misselijk waardoor je je buik ook niet in kunt houden. Zit dan ook wel de hele dagen thuis, heb dus niet veel lichaamsbeweging. Gelukkig was ik voordat we zwanger werden een paar kilo afgevallen, dus de kleren pas ik voorlopig nog wel! :)

Liefs Vissen
 
Ik ben vandaag 8 weken zwanger en zit ook de hele week al aan mijn spijkerbroek te trekken (wat zit ie toch strak). Ik denk dat het mijn darmen zijn die wat opgezwollen zijn en plaatsmaken voor de baarmoeder. Er gebeurt toch al heel veel daar beneden!

 
ik ben nu 6 weken, en heb inderdaad ook dat ik mijn broeken niet meer aan kan, het continu misselijk zijn.............volgens zijn mijn darmen zo opgezet, van de zwangerschap kan dat nog niet!
 
Terug
Bovenaan