buikje?

okee dus ben gelukkig niet de enigste...
Dacht de baby is zo klein dan kan je toch niet zo'n buik hebben maar dan toch wel verbeeld ik het me dus niet...hihihih
 
Men beweert het nog niet echt te kunnen zien, maar mijn moeder en oma zien het echt wel en uiteraard mijn kanjer ook. Zelfs mijn dochter: Mam wow! je buik is echt gegroeid, klinkt zo schattig uit haar mond.

De kleding die ik aan kon kan ik allang niet meer aan. Afgelopen weekend was ik dat dan ook zat en heb mijn hele kast leeg geruimd op de kleding na die ik laatst heb gekocht.
Ik moet zeggen dat helpt enorm! Geen ergenissen meer.

Qua kilo's toch al wat aangekomen, buiten de zwangerschap komt dit misschien ook doordat ik moest stoppen met werken en nu toch wat extra boterhammen en avondeten naar binnen werk.
 
Hoi allemaal,

ik heb ben nu 14w5d en heb ook al best een grote buik. Mijn zusje zei dat hij echt al uitpuilde (ik dacht dat het nog wel meeviel).

De mensen om mij heen hebben het idee dat ik, net als liefkleintje, al 20 tot 25 weken ben.
Ik geniet er best van, het zit me niet echt in de weg.
Al pas ik vanaf week 10 mijn eigen kleren niet meer!

Groetjes A
 
Ik ben 16 weken + 3 dagen en heb ook al een echt buikje (zwanger van de 1e). De echoscopist zei het vandaag ook al: Zo, je hebt al een echte buik! Ben er supertrots op en draag het liefst mooi strakke kleren om te pronken :D
 
Ik ben nu 14w5d zwanger van de 2e. Bij mij kan niemand nog iets zien. Ik merk zelf wel wat verschil. Ik kan mijn baarmoeder nu voelen en daar is mijn buik nu wel wat harder geworden. Bij mijn 1e konden anderen het pas met zo'n 22 /23 weken zien.
 
Terug
Bovenaan