buikje?

Ik ben 15 weken en kan het zelf al erg goed zien, ben behoorlijk gegroeid. Kan mn broeken niet meer aan en ook mijn jas wil lang niet meer dicht.
Anderen valt het niet altijd op, omdat ik van mezelf ook al dik ben. Maar mijn profiel van de zijkant is wel heel duidelijk, eerst had ik borsten en daaronder een plat recht stuk, maar nu komt mijn buik voor mijn borsten uit. (en die zijn al niet zo klein) Dus als ik mensen het van de zijkant laat zien dat is het al héél duidelijk...
 
hoi hoi, ik ben 14 wk en 6 dagen zwanger van de eerste. Ik pas mijn kleren nog en zie zelf niets, omgeving die het weet zegt het wel iets te kunnen zien, maar heb altijd al een buikje gehad! is jullie buik dan ook al hard? ( haha hier spreekt een groentje!)
 
J-angel, ben je misschien zwanger van de 1e? Bij mij duurde dat ook errug lang voordat ik een buik kreeg. Met de 20 weken echo hebben we een foto gemaakt, maar mijn buik was maar iets opgebold. Ik ben nu van de 4e zwanger en ik ben nu al bijna net zo dik als dat ik met haar op 34 weken was! (foto's vergeleken)
 
Ik ben nu 18 week zwanger van de tweede...bij 6 week kon ik eigenlijk al niet meer liegen over dat ik zwanger was....want toen was het al zichtbaar, bij 10 week moest k al zwangerschapkleding dragen!
Terwijl ik mijn eerste nooit vernomen heb, pas op het moment van bevallen werd me verteld dat ik zwanger was...zo zie je maar hoe het kan verschillen!
 
Terug
Bovenaan