Buikje!

Ja, begin nu echt een buikje te krijgen dat niet te verhullen is. Ik ben nu ruim 16 weken en het lijkt ineens wel erg hard te gaan. Misschien moet ik wat minder snoepen?! Ik heb steeds enorme honger.... Gelukkig passen mijn broeken nog wel. Alleen de riem moet een gaatje losser, waardoor al mijn broeken afzakken. Heel elegant! Hoe staat het met jullie? Zwangerschapskleding al uit de kast of ingeslagen? Zijn er ook mensen waaraan je nog helemaal niks kunt zien?

hoi Jippi02,

kan al mijn "eigen" kleren nog aan.
zelfs met riem om anders zakt het af.
wel leuke dingen gekocht maar vul het nog niet echt op en dat vind ik ook een raar gezicht.
verder vind ik dat je het alleen ziet als ik lig!!
andere zien het vooral aan mijn gezicht???
echt lekker compliment denk ik dat ik er niet moe uit zie maar helaas......

Ik kan mijn gewone kleding al weken niet meer aan, het is dan ook mn 6de zwangerschap en 3de kindje in 4 jaar ;) vanaf een week of 10 loop ik al in zwangerschapskleding. Iedereen denk dat ik al over de 20 weken ben. Mn baarmoeder zit ook al heel hoog (komt al tot mn navel)
Knap dat jullie mog in je oude kleding passen!

Groetjes jenneke

Ook ik draag nog steeds mn eigen broeken, maar die zitten savonds niet zo lekker meer (buik is dan echt boller dan overdag). Ik heb nog nooit van mn leven een platte buik gehad, dus ik vind het lastig te zeggen of mn buik nou echt veel dikker is geworden. Dat ik nog in mn gewone broeken pas komt omdat ik rond de 8e en 9e week zo misselijk was dat ik 6 kg was afgevallen. Daar zijn er nu weer 5kg van bij. Dus die positiebroeken gaan vast niet lang meer duren :-D

Hier nog niks te zien. Niet echt verrassend. Bij de eerste ben ik met 34 weken positiekleding gaan dragen. Ik ben nu ruim 19 weken en mijn baarmoeder zit al vrij hoog. (tot over mijn navel.) Ook deze eet me van binnen uit op denk ik hahahah. Ik heb wel 2 jurkjes die ik tot het eind toe kan dragen. En de rest... Ach die is van vorig jaar en ik koop niks bij. (behalve bh's Cup begint nu alweer te klein te worden grrrrrrrrrr.)

In het begin van de zwangerschap was mijn buik al opgezet (toen was ik pas 7 weken), dus kon men het al zien. Heb heel veel moeite gedaan om het te verbergen. Want droeg altijd strakke shirts en dan wat wijds viel wel op.
Heb alleen hele lage heupbroeken kunnen dragen, maar sinds 2 weken (toen was ik 15 weken) is mijn buik onmeunig gegroeid kon ik dus mijn broek niet meer dicht kunnen krijgen. Dus sindsdien draag ik zwangerschapsbroeken.
Zwangerschaps shirts droeg ik al eerder, omdat ik dat fijner vond zitten rondom de buik en waren ook niet zo strak/kort als gewone shirts.
Dus ik heb al aardig wat ingeslagen :D

hier heb ik alleen zwangerschaps leggings gekocht, want ik draag veel jurkjes/tuniekjes dus die kan ik nog een hele poos aan als goed is...alleen als het straks mooi weer wordt ff op pad voor rokjes ed...
verder al een beste buik;) nu bijna 15 week! gaat alweer snel zeg...

Heb ook een buik die niet meer te verstoppen is, tenzij ik soepjurken ga dragen ofzo. Ik pas nog maar in 1 broek van mezelf. Ben pas gaan shoppen en heb in de uitverkoop veel stretchkleding gekocht die ik ook na de zwangerschap nog aan kan. Ook twee spijkerrokjes en twee broeken. Ben er blij mee, want nu hoef ik niet steeds dezelfde kleren aan.

Terug
Bovenaan