Buikje!

mijn buik ziet er uit als of ik nog maar een paar weken moet hi,hi maar weet dat die nog veeeel dikker gaat worden!
kon mijn broeken met 7 weken al niet meer aan

ik bn nu 19 en halve week en heb ook maar een klein buikje haha, je ziet het al wel hihi . draag zelf altijd leggings en jurkjes dus dat pas ik verlopig nog wel even.

Ik ben nu 16 weken en bij mij is er nog maar weing te zien van een buik. Ik heb nu 2 zwangerschapsbroeken vooral omdat mijn gewone broeken toch wel knellen aan het einde van de dag (en ik moet zeggen dat ik het gewoon erg lekker vind zitten).Ze waren een paar weken geleden in de uitverkoop. Mijn baarmoeder schijnt ook al aardig hoog te zitten voor hoe ver ik ben, maar daar heb ik (nog) niet zoveel weet van hoor!!

Tot nu toe pas ik mijn kleding nog wel. Ik ga het liefst zo laat mogelijk over naar zwangerschapskleding. Erg, maar ik mis mijn eigen kleding dan zo erg. Ik vind het niks leuk :-(

Carriwell Flexi-Belt lijkt mij wel handig. Daarmee kun je je eigen broeken verstellen. In plaats van een elastiekje door het knoopsgat. Het is een soort riem met flapje. Verder ga ik even kijken bij de jeans van Noppies die lijken me nog het meest 'hip'. Mijn belly is ook al huge met 18 weken. Pfff good luck girls!

Terug
Bovenaan