Buikje ??

Dag dames:) even een vraagje om te checken of ik mezelf voor de gek hou of niet. Ik keek net in de spiegel en ik zag een buikje! En dan bedoel ik natuurlijk een dikker buikje... Kan dit al wel of verbeeld ik het me? Ik ben 5,5 week zwanger ongeveer.. Hoe zit t bij jullie?
X Esmee

Alleen savonds wat meer boller vanwege de darmen, verder nog niet echt iets te zien. Ben nu 7wkn van de 2e.

Vanaf een week of 12 komt je baarmoeder pas boven je schaambeen uit (bij een tweede kan dit iets eerder). Alles wat je daarvoor aan buikje hebt zijn helaas darmen die wat opgezet zijn en wat beginnen te verschuiven. Maar het kan wel dat je dit ziet (mn savonds). Nog geen echte babybuik helaas, kan niet wachten tot de schopjes <3

Hier ook al heel snel een pizza buik. Dus niet dik van de baarmoeder maar de darmen er boven die heel erg uitzetten. Is voor mij de derde en lijkt nu nog sneller te gaan. Maar sinds een paar dagen lijkt t ook weer minder. Hoop dat t te maken heeft met schommelingen en dat ik morge toch een goede echo krijg.

Ps ik zie mensen om mijn werk echt al kijken hoor. Misschien verveeld ik t me... Haha

Nee nog niet hoor, mag nog wel even duren ook, had bij de eerste al zo vroeg een dikke buik dat ze zich van alles af gingen vragen, zwangerschapsdiabetes etc. Uiteindelijk kwamen ze erachter dat ik een dubbele hoeveelheid vruchtwater had, vandaar die gigantische toeter ;-) Maar goed, hoeft nu niet weer zo te zijn natuurlijk, we zullen het zien :)

hier ook al echt een buikje met 8wk5dg..
normaal is 'ie heel plat en nu toch echt een bolling bij mijn onderbuik ('s avonds aangevuld met opgezette darmen voor de meteen-maar-5-maanden-zwanger-look ;-)
had dinsdag de intake bij de verloskundige en zij kon al voelen dat mijn baarmoeder erg gegroeid was (al een stuk boeven het schaambeen uit) maar dat schijnt bij de derde wel vaker voor te komen. wel een goed teken zei ze, in combinatie met de moeheid en misselijkheid. nog anderhalve week tot de echo...superspannend!

ik zit nu in week 5 of 6 maar mn man zegt het ook al te zien, nu was ik ook net geslonken van mn tweeling zwangerschap, gelukkig zat ik al 4 kilo onder mn eigen gewicht, maar of mn baarmoeder al op zn plek zat weet ik niet..maar mn darmen zijn ook in de weer, dus dat is het voornamelijk denk..ben zo blij als het dinsdag is en weer een echo krijg..voel me echt niet zwanger..

Ik ben morgen 5 weken zwanger (bijna in de 6e week dus, dat klinkt al verder ;) en mijn broek gaat echt al strak zitten. Komt inderdaad door opgeblazen buik en opgezette darmen. Maar dat heb ik soms ook gewoon na het eten, dus weet niet of het nou echt door de zwangerschap komt. Wel leuk om te denken in ieder geval, dus gewoon doen!

Ik ben zaterdag 8 weken, ook mijn broek begint niet lekker te zitten had ik bij de eerste ook vrij snel. Ik heb ook behoorlijk last van mijn darmen. Zal allemaal samenhangen ik bevan mezelf wel stevig dan duurt het ook wat langer voor je wat ziet heb ik het idee.

Terug
Bovenaan