Buikje ??

Heb hier al mijn kleding van vorige zwangerschap van zolder gehaald en mijn broeken en bh's worden al te krap dus denk dat ik over 2 weekjes mijn broeken al kan opbergen mijn bh's heb ik al vervangen die perste de boel eruit wat behoorlijk beschamend is als je bijvoorbeeld op visite gaat

Haha dan voel je jezelf net ma flodder. Het vervelende nu is dat je toe bent aan nieuwe kleding maar dat moet eigenlijk al positie kleding zijn voor de komende maanden. Maar.... Die kan je nog niet aan want dan zul je net zien dat iemand kleding herkent als positie. Ik kon het vandaag niet laten heb al een jurk gekocht. Sta ik het rek door te spitten, staat er een bekende achter me uit het dorp van mijn ouders. Ohoh snel weg.

Tja ik heb ook maar positiebroek gekocht want als ik zit doet dat redelijk pijn met een normale broek en constant met broek open zitten als je op bezoek bent etc is ook niet charmant en opvallend lol.

tgenwoordig met de goede kleding zie je het niet eens dat zwangerschapskleding is joh doe de sprijkerbroek met een lange t shirt van jezelf erover en ze denken dat je gewoon nieuwe broek heb

Hier ook al wel een buikje met 9w2d. Spijkerbroek zit niet meer lekker, heb nu jurkjes aan. Positiekleding nog niet nodig hier. Heb het op het werk al verteld, dus hoef de buik ook niet meer te verbergen haha!
Ben wel precies in dezelfde periode zwanger als vorige keer (toen 15 oktober uitgerekend), dus kan mijn positiekleding weer gewoon gebruiken. Ook wat gekregen van vriendin die toen samen met mij zwanger was, dus denk niet dat ik de komende tijd de stad in hoef. Al zag ik wel ontzettend leuke gekleurde broeken bij de Prenatal ;-)

Terug
Bovenaan