buikjes tonen

Hey Boontje,

Das een groooote buik

Maar wel een heeeele moooie (zonder striae!)

Liefs Nika

Dit ben ik vandaag met 37 weken en 2 dagen.. Beetje de tijd aan het doden met een crea-bui haha!

Ik kom trouwens wel in de buurt van je, mijn buikomtrek is 113 cm

quote: studiemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2007 12:28:46'));

Heey Angelaatje,

Nog steeds een beschaafd buikje
Is die van mij wel ff iets anders.....
Aan de ene kant is het leuk om zo'n grote buik te hebben: veel reacties!
Aan de andere kant: hij gaat wel eerder in de weg zitten...

Ach alles zn voor en nadelen... Het gaat erom wat erin zit; niet om de verpakking

Veel liefs Nika

Heeey nika! Ja...nog steeds idd. Komt ook niet meer denk ik want moet nog maar 3,5 week. al die grote buikjes hier haha..wel grappig om te zien.
volgens de VK groeit de baby goed dus ik hoef me geen zorgen te maken, dat deed ik nl wel een beetje hoor...

Ben nu wel al 11 kilo rijker dan 8 mnd geleden dus ik hoop dat die er ook zo af zijn want ik voel me soms net een kamerolifant als ik de foto's terug zie waar ik mijn lievelingsspijkerbroek nog WEL op aan kon hahaha!
Maar ja, we krijgen er iets moois voor terug...

angela

Ik probeer het ook even. Ik heb een beschaafd buikje maar ben wel 15 kilo aangekomen. Ik ben 38 weken en 1 dag.

Begin erg nieuwsgierig te worden
Succes allemaal meiden

hoi   leuke fotoos allemaal,ik heb al best een flinke buik mijn buik omtrek is 113cm,maar zit ook vol met striae had ik bij de eerste ook dus mooi is ie niet haha.zal van de week eens een nieuwe foto maken met 35 weken en dan proberen erop te zetten,maar laat maar lekker de fotos komen hoor leuk.gr wendy

hoi hoi
helaas kan ik geen foto laten zien van mijn giga buik,want ik weet echt niet hoe je dat moet doen.
maar de omtrek is 118cm,dus echt een giga buik.
liefs sil

hoihoi,

ik  zit nu op 35 weken en krijg behoorlijk veel reacties op mijn buik, schijnt toch wel groot te zijn.....

krijg het alleen niet voor elkaar om hier de foto's te plaatsen maar op mijn site:
www.leversjunior.beebiesite.nl heb ik wel een aantal foto's staan!!

groetjes kim

Terug
Bovenaan