Buikjes

Hoi meiden,

Hoe staat het bij jullie met de buikjes??
Hier helaas nog nauwelijks iets te zien  Ik ben vandaag precies 14 weken zwanger en lees op internet al best wat meiden bij wie het dan echt al zichtbaar is, maar bij mij dus nog niet.
Ik moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste zwangerschap is, ik vrij lang ben (1,78m) en ook al een klein buikje van mezelf heb. Ben niet dik ofzo, maar heb wel een laagje babyvet zeg maar . Kan me voorstellen dat het daardoor wat langer duurt voor je echt iets gaat zien. Mijn vk zei dat je meestal echt pas iets gaat zien bij 20 weken, maar ik heb toch echt meerdere meiden in mijn omgeving die lang voor de 20 weken al een echte opvallende buik hadden.
Ach ja, ik zal wel weer veel te ongeduldig zijn.  Het allerbelangrijkste is dat het goed gaat met de beeb natuurlijk!

Groetjes, 10e

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn 4e kindje. Nu ben ik van mezelf vrij dun en heb ik dus ook nooit buikspieroefeningen gedaan na de bevalling. Meestal had ik binnen een half jaar ook geen buik meer dus dan is dat een beetje zinloos. Maar daarom is mijn buik blijkbaar vrij slapjes dusz ie ik er nu al uit alsof ik op de helft van de zwangerschap zit. Ik draag al alle dagen positiekleding. Toch ben ik nog maar 1 kilo gegroeid. Ik ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger.

Liefs Petra

hoi..

ook ik ben zwanger van de vierde, en niet dik van mezelf..
wel altijd aanleg gehad voor een buikje, dus heb nooit een superstrakke
buik gehad zeg maar, en nu, hoe verder de dag vorderd hoe dikker ik lijk!
ik heb ook al zwangerschapskleding aan, en de broeken die ik nog pas, zitten super strak en dat zit niet lekker!! ik ben al zeker 6 kilo aangekomen!!
ben nu 14 weken en 6 dagen...
bij mijn eerste duurde het ook veeeeel langer voor je wat zag, en mijn zusje
bijvoorbeeld, kon tot 7 maanden haar broeken nog aan, dus volgens mij verschild het
heel erg per vrouw!!
die buik komt vanzelf hoor!!!
liefs wenn

Hoi,

Ik ben ben 1.81 lang en heb wel al een buikje, dat had ik vrij snel, maar dat komt door je darmen die omhoog worden geduwd volgens de verloskundige. Ik ben zelfs een kilo afgevallen, maar heb wel al zwangerschapsbroeken aan, want mijn eigen zitten veel te strak.

groetjes
Jadeje

Hallo,
Ik ben nu 15 weken zwanger en ik heb wel een klein buikje al. Ik ben nu zwanger van de 2de en 3de dus dat zal ook wel schelen denk ik.
Ik ben nu denk ik 3 kilo aangekomen.
Ik kan nog wel een aantal broeken aan maar sommige zitten niet meer lekker. Ik heb  ook zwangerschapsbroeken aan en ik heb een hele leuke buikband besteld die ik vanaf volgende week ga dragen.
Er staat namelijk op 1+1=2-ling . Vond hem wel leuk eigenlijk!!
Groetjes Loes

Ik ben vandaag precies 14 weken en in verwachting van mijn eerste kindje. Bij mij gaan de gewone broeken nog prima aan, af en toe dat ik mijn riem één gaatje minder vast moet maken.
Ik heb wel het idee dat ik wat meer buikspek (om het zo maar te zeggen) heb gekregen.

groetjes

Hai,

Ik ben vandaag 15 weken en 3 dagen en ook bij mij zie je nog bijna niks. Ik draag nog gewoon mijn eigen kleding en die zit nog niet strak. Als ik onder de douche sta kun je zien dat ik een klein bolletje heb maar als ik kleren draag zie je helemaal niks. Ook voor mij is het mijn eerste kindje. Ben nog maar twee kilo aangekomen. Ik wacht op de dag dat ik een echt buikje krijg.

Veel liefs
Nataly

Hoihoi!

Ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger en ik heb al een aardig buikje. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik kan mijn normale kleding echt niet meer aan (sinds 2 weken). Ik ben zowiezo stevig en heb 2 behoorlijke 'vetrollen' (haha) die nu aan elkaar vast komen te zitten. Eerder hield ik altijd mijn buik in en nu steek ik hem lekker naar voren. Ik ben echt trots op mijn buik en iedereen mag dat zien!

Liefs Karin

Terug
Bovenaan