Buikjes

Haha, ik ben blij te lezen dat ik toch niet de enige ben bij wie nog (vrijwel) niets zichtbaar is! Begon me al bijna zorgen te maken

Ach ja, het zal toch ergens in de komende weken wel moeten gaan gebeuren lijkt me; nog even geduld. Het is ook gewoon alleen dat ik niet kan wachten om met die buik te pronken! Precies wat jullie al zeggen: kan ik 'm eindelijk trots vooruit steken in plaats van in te houden

Groetjes, 10e

Hoi Hoi,

Ik ben vandaag precies 12wk zwanger van de 2de. Mijn buik is al aardig aan het groeien en mensen zien het al. Bij mijn 1ste zwangerschap had ik ook al vrij snel een buik. Van mijn eigen broeken kan ik nog maar een paar aan omdat die te groot waren geworden. Draag dus al wel positiebroeken, die zitten gewoon veel lekkerder.

Liefs

Hoi hoi,

ik ben 15 weken zwanger en volgens mij alleen nog maar afgevallen. Heb een stevig postuur (maat 46), dus vind het niet eens zo erg... Ben een kilo of 5-6 minder dan voor de zwangerschap nu. Toch heb ik voor mijn gevoel al een beginnend buikje. Ik had broeken van mijn moeder gekregen en die pasten eerst precies maar heb ik helaas al op moeten ruimen. Andere broeken kan ik wel nog aan maar zitten al niet meer erg lekker. Heb gisteren de eerste 2 zwangerschapsbroeken gekocht en wil morgen weer even kijken, zit toch stukken lekkerder. Helaas ontbreekt de energie me om echt even te gaan shoppen en wil dat eigenlijk wel doen, vind alles waar het woord positie voor staat zo duur... Iemand nog tips?

Natasja

Hoi,

Tja het rotte is dat je ook nog met 2 seizoenen zit. Er is nu wel al een hoop in de uitverkoop. Qua shirtjes heb ik er een paar gekocht met korte mouwen die ik in de winter nog met een lang shirt eronder kan dragen. Ik heb normaal maat 42/44 en heb in de uitverkoop een gewone broek maat 46 gekocht, maar dat zit toch niet zo lekker als een positiebroek.

succes ermee

groetjes
Jadeje

Hoi hoi

Ik heb ook al wel een buikje hoor! Mensen zeggen dat ze het nu echt gaan zien. Ik ben 13 weken en 5 dagen zwanger. Mijn gewicht is nu bijna 1 kilo extra. Dus dat gaat nog goed. Ik wil niet echt zwaarder worden want dat moet er straks ook allemaal weer af.
Succes allemaal.

liefs Nienke

hoi ik ben eigenlijk van het februari forum ,maar wou even reageren,bij mijn eerste zwangerschap ben nu zwanger van de tweede duurde het ook heel lang voor je pas wat zag,ik ben maar klein en volslank ,maar toch hoefde ik pas met ongeveer 18 a 20 week een positie broek aan dus maak je maar geen zorgen de buik komt er wel.het belangrijkste is dat jij en je baby het goed doen ik wens je verder heel veel sterkte met je zwangerschap groetjes patries

Terug
Bovenaan