Buikjes

Hoi meiden,
hoe gaat het met jullie buikjes?hebben jullie al positiekleding nodig?ik ben nu 9w+2d zwanger van 2de kindje en merk wel dat ik nu sneller dik word.maar heb nog geen positiekleding nodig mn broeken zijn heupmodel en draag graag jurkjes en die rekken mee.ben benieuwd hoe het met jullie buikjes gaat en of jullie al positiekleding dragen.
liefs Jootje

Ik was van plan zolang mogelijk niet eraan toe geven...maar van 't weekend toch gedaan. Was toen precies 10 weken en ook zwanger van tweede. Kreeg van de week zelfs opmerkingen dat het al te zien was!

Hey,

Nee nog geen positiekleding gekocht. Ben zwanger van de eerste. Krijg nu wel na 9 a 10 weken een buikje (heel klein beetje maar hoor) Ik draag ook veel jurkjes, dus dat komt wel goed ;)

Liefs Lisette

nou ik ben nu zaterdag 9 weken en heb al een week een zwangerschapsbroek aan!!!
het is niet te geloven hoe snel het gaat! het is dan ook wel kindje 4 dus het gaat gewoon sneller.
de vk vond het ook erg snel gaan!
gewone broeken! bah ik kan dan wel spugen zoo strak zitten ze, heupbroeken kan ik al helemaal niet aan omdat dat zo drukt onderin...
dus ja ik heb ze alweer aan!

liefs

Ik heb nog geen positiekleding aan, gewoon een ruimere broek van de periode dat ik wat dikker was (ben namelijk flink afgevallen in het afgelopen half jaar). Maar ik groei qua buik wel aardig snel!

HIer nog niks geen verschil van buikmaat. Nou is tie al wel redelijk dus...... Heb ook nog niks in huis, maar ga daar binnenkort maar verandering in brengen. Zo moeilijk te krijgen in maat 52.
Liefs Marieke

misschien heeft het er mee te maken dat ik een tweeling verwacht, maar ik moet aanstaand weekend echt op pad voor nieuwe kleding! Ik pas nog maar 2 jurkjes (beide zwart dus een beetje saai)!

Nou vervelende is dat ik niet wat t is. Ben zwanger vd 2e en niet aangekomen maar afgevallen.
Ik heb een beetje flink postuur, heb een opgeblazen gevoel alsof ik een ballon heb ingeslikt, ben ook supermisselijk.
Kan niet koken of naar eten kijken getver. En de ene broek zit strak en de andere niet. Heb alleen erg veel last van mijn bh's. Die worden te klein, mijn partner ligt hierom in een deuk (gelukkig is ie voorlopig ff weg)maar ik kan er niet om lachen.

Heb nog helemaal geen zin in positiekleding. Vind dat heel lastig te vinden namelijk voor mijn maat en meestal niet wat ik zoek.

Terug
Bovenaan