Buikjes

Ik ben nu 12wk 2dg zwanger en mijn buikje begint al behoorlijk zichtbaar te worden. Ik ben verder ook erg slank dus het valt extra op daardoor.
Ik ben door de misselijkheid de afgelopen weken alleen maar afgevallen en daardoor passen sommige van mijn broeken nog wel. Het ziet er niet geweldig uit (om mijn buik kunnen ze nog net dicht, maar om mijn benen is alles ontzettend wijd geworden) maar je moet wat hè? Ik heb ook een zwart jurkje wat goed zit. Die rekt lekker mee.
Volgende week ga ik lekker nieuwe (zwangerschaps-)kleding kopen.

Ik ben nu 12 weken zwanger en draag nu één week positiekleding. Het is mijn eerste kindje, maar ik had gelijk vanaf het begin een hele gevoelige buik en niks zat lekker. Dus ben ik maar positiekleding gaan kopen en dat werkt echt super!!
Inmiddels, voor de mensen die mij kennen, is mijn buik al zeker zichtbaar!! Erg leuk :)

Ik ben vandaag precies 9wk en 1 dag zwanger van kindje #1 en heb echt al wel een buik. Ik draag veel tuniekjes, en mijn broeken zijn heupmodel dus gelukkig kan ik mijn eigen kleding nog aan. Ik ben wel erg benieuwd naar positiekleding, vooral van de zomer. Vorige week op de 9-mnd beurs vond ik het nogal tegenvallen van wat ik daar zag hangen.

Ik ben momneteel zwanger van de derde en mijn buik was al vroeg zichtbaar! Ik had bij mijn vorige zwangerschappen een giga buik en hoewel het me toen niks kon schelen, hoop ik dat het deze x toch wat minder zal zijn.Ik heb namelijk door mijn zwangerschappen een diatase opgelopen,wat inhoudt dat mijn buikspieren nooit meer geheel terug op hun plaats zijn gekomen. Gevolg is dat mijn buik snel uitzet. Dat je buikspieren wat slapper zijn en blijven is redelijk normaal,maar bij mij is er zeg maar een kleine opening. Als je m,n buik ziet zou je misschien denken dat ik 20 wk ben. Dat nog tot daar aan toe,als ik dan maar wat minder kilo,s aankom. Ik at altijd heel gezond tijdens mijn zwangerschappen en toch vlogen de kilos eraan. Tot nu toe valt het nog mee.Mijn diatase zal wel erger worden en daar zit ik wel een beetje over in,dat wordt waarschijnlijk een corrigerende operatie nadien.Ik draag dus al enige weken! positiekleding, wat ik echt niet erg vindt,maar over daarna,maak ik me wel eens een beetje zorgen.

Terug
Bovenaan