buikjes

Hoi,

Ik was benieuwd hoeveel de buikjes al zijn gegroeid en of dat jullie al zwangerschapskleren en een buikband dragen?

Zelf ben ik nu zo 2,5 kilo aangekomen en ben donderdag 13 weken, dus bes netjes denk ik. Wel is mijn lichaam al heel anders gevormd waardoor ik mijn eigen broeken niet meer pas. Gelukkig heb ik nog wat grotere maten liggen ivm slikken van medicijnen.

Mijn buikje krijg nu echt een ronding, zeker in een zwangerschapsbroek :-D
Gisteren heb ik mijn eerste buikband gekocht, ik draag hem nog niet, omdat ik het aan de ene kant nog zo vroeg vind.

Ben benieuwd

Ik ben zelf alleen nog maar afgevallen beetje gek wel, Maarja ik sport erg veel. Wel zie ik nu al een bolling in mijn buik, misschien valt het op omdat ik normaal een platte buik heb, ook zagen gister de mensen bij mijn bodypump les het dus toen heb ik het ook maar verteld. Ik ben denk ik net over de 9 weken heen.... Qua kleding zit alles nog prima ben benieuwd hoe snel mijn buik groeit ik ben bang omdat ik best klein en smal ben dat mijn buik erg snel zichtbaar word! Maarja ook wel weer leuk hihi. Groetjes

Hier is het buikje er ook al hoor echt rond ook.
Ik ben ook alleen nog maar afgevallen,kan niet veel eten vooral s'avonds niet.
Eerder kon ik s'avonds best nog wel chips eten maar nu zit mijn avond eten tot aan mijn keel en ik eet al niet veel en best wel vroeg.

Ik geniet maar gewoon van mijn buikje en een buikwand heb ik nog boetedagen vind ik ook nog een beetje te vroeg.

bij mij een klein buikje, volgens mij alleen maar mijn darmen ben bijna 2 kilo aangekomen maar misschien komt dat ook omdat ik gestopt ben met roken. Heb nu eindelijk geen riem meer nodig hahaha.

Hier vooral een darmen-buikje. En jeetje: wat kan je daar een hoop last van hebben zeg! Overigens ben ik nog geen grammetje aangekomen, dus tot zover lijkt het nog ontzettend op de vorige zwangerschap: toen kwam ik in totaal 9 kilo aan. Ik teken er nu voor!

Van mijn darmen heb ik normaal al last, maar merk wel dat ik nu met de zwangerschap meer last heb. Morgen moet ik naar mijn reumatoloog en dan eens kiken of ze iets voor mijn darmen heeft. Het geen wat ik normaal voor mijn darmen slik, mag ik nu niet.

Ja het is zeker wel leuk om een buikje te kunnen showen :)

Terug
Bovenaan