buikjes

Ik kon al heel snel niet meer in m'n gewone broeken (met 6 weken). Ik ben ook 2 kg aangekomen.
Nu met 13 weken is het erg zichtbaar. Wel leuk eigenlijk.
Ik draag wel buikbanden, maar dan onder m'n kleding wanneer een shirtje te kort is of wanneer ik 't gewoon lekker vind zitten met de kleding die ik aan heb.

Ik heb trouwens een hoop goede buikbanden via marktplaats kunnen vinden, dat scheelt een hoop geld!

Bijna 11 wkn en vooral m'n darmen zitten hoger. Voel dat m'n baarmoeder hard aan het groeien is. M'n eigen broeken lukken nog prima, einde vd dag wel met knoop open omdat het niet meer lekker zit. M'n uniformbroek op m'n werk krijg ik sinds vorige week niet meer helemaal dicht. Heb via internet 2 banden besteld zodat ik mijn eigen broeken nog even aankan, deze band kan je er over heen dragen zodat je niet ziet dat je knoop open is. Denk dat ik 'm op m'n werk nu al kan gaan dragen.

De vorige keer droeg ik met 9 weken al een zwangerschapsbroek, maar ivm een rol die na die zwangerschap is blijven zitten, kan ik mijn broeken nu nog wel even aan. Ik heb m'n darmen ook lekker hoog zitten, dus spijkerbroeken beginnen nu wel wat onconfortabel te zitten.
Voor buikbanden vind ik het echt te vroeg, tenzij onder mijn t-shirt om m'n broekband te verbergen. Maar een buikband zichtbaar dragen zal ik echt pas doen als er ook daadwerkelijk een baby onder zit (en niet alleen maar onrustige darmen). De vorige keer was dat rond 26 weken.

ik durf niet op de weegschaal te gaan staan
voor mijn gevoel ben ik al een enorme orka....heb een buik om u tegen te zeggen...en nee...das niet de baby..dat zijn mijn darmen die omhoog geduwd worden
als ik mijn enorme buik wat omhoog duw zie ik toch echt een mooi bol zwangerschapsbuikje te voorschijn komen;-)

en als ik op bed lig voel ik precies mijn baarmoeder ...inderdaad een stevige vuist...( maar dan wel een van een mannenhand...) ;-)

ik draag wel een band en heb ook een goede buik omdat ik vanuit me zelf heel dun ben en zo'n band is zeker heel fijn net als de zwangerschapsbroeken mijn eigen broeken kan ik helemaal niet meer aan omdat het dan te strak zit en los vind ik het niet fijn lopen. en ik ben bijna 13 weken maar ieder lichaam is anders

Dat van die banden is een goed idee! Mijn kleren passsen nog wel, maar ik merk vooral 's avonds dat mijn buik zwelt, zullen de darmen wel zijn. En truitjes en bloesjes worden al wat kort, dus dan is zo'n buikband wel een goede oplossing. Ik ben nu 0,5 kg aangekomen.

Ben tot nu toe alleen maar afgevallen, en een buikje heb ik alleen 's avonds na het avondeten. Maar ja, dat zijn mijn darmen. Bij het peuterzwemmen heb ik vandaag gezegd dat ik zwanger ben, ze geloofde me niet omdat ze helemaal niks zag. Maar ja, dat zal wel wat sneller komen dan bij mijn dochtertje.

Terug
Bovenaan