buikkramp en beginnend bloedverlies

hee hallo wat fijn voor je dat het goed afgelopen is en je kindje gezien en gehoord heb zeg!!!ik moet as dinsdag naar de verloskundige voor echo denk ook rond de 7 a 8 weken maar afgelopen week ook wat blkoedverlies gehad met kleine stolseltjes soms maar nu alles weer gestopt weet wat je voelde groetjes

Dat zou ik voorlopig wel doen! Heerlijk dat alles goed is. Weet je als de 3 metingen doen, krijg je drie verschillende termijnen!

Dus geniet er maar lekker van!

gr mama van MD

He Annie,

Fijn te horen dat alles goed is! gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. hoop dat je dit niet nog eens mee hoeft te maken en zo ongerust wordt.
En de kleine komt wanneer ie dat zelf wil, dus ik zou me niet nu al zorgen maken over welke berekening nu goed is. Er zit toch een speling van een paar weken rond de uitgerekende datum.

groetjes en een fijne zwangerschap gewenst!
Dion

hai,

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.

Ik ben alleen benieuwd ofdat de berekening vd echo van vandaag klopt, want dat betekend dat ik dan toch alweer een stukje dichter bij de 12 weken zit!

xxx Annie

Hoi Meid,

Ben blij voor je dat alles goed is met jullie. En dat je nu verder bent als de vorige keer is alleen maar mooi meegenomen toch? Toen ik de 1ste keer naar de Vk ging dachten we dat we 10 weken waren maar we waren 11 weken en 4 dgn.

Ga maar lekker van je zwangerschap genieten.

Liefs Fruit Girl

Terug
Bovenaan