Buikkramp - menstruatie of kan zwangerschap ook?

Hoiiii
ik heb 8 sep een miskraam gehad.. wel natuurlijk en na paar dagen al negatieve test dus alles wadi jn lichaam al uit.. maaaar.. ik moest 6okt ongesteld worden maar het is inmiddels 15omy en wacht rustig af.. maar in heb echt supppeeer veel last van krampen dus ik ben ook heeel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Hoi Liesle,

Vandaag een positieve test! Jeetje ik kan het helemaal niet geloven. Dacht echt dat met mijn lange cyclus het niet zou lukken ofzo.
Kan het nog niet helemaal geloven eigenlijk dus ben blij maar ook nog beetje in shock waardoor het nog niet doordringt.
Snap alleen niet hoeveel weken ik nu zwanger ben: 4 of 7 weken. Mij lijkt 4 logischer maar als je gewoon telt vanaf laatste dag menstruatie zou je zeggen 7 maar dat vind ik maar raar.
* 27 aug eerste dag van laatste menstruatie
* 1 oktober ovulatie
Via de ene manier dus 7 weken zwanger en andere apps die uitgaan van standaardmenstruatie dus 4 weken..

Ik heb nu echt al paar dagen last van buikkrampen maar het word steeds erger en menstruatie is nog nergens te vinden..  10dagen overtijd maar vorige maand miskraam gehad.. iemand ervaring? 

Wat een goed nieuws! gefeliciteerd! Je kunt volgens mij het beste rekenen vanaf je ovulatie en daar twee weken bij optellen. Je kunt ook even de verloskundige bellen. In mijn geval is er toen een vroege echo gedaan omdat het ook alles tussen de 4 en 7 weken kon zijn. Het was uiteindelijk op het moment van de echo 6 weken zoals ik zelf ook berekend.

Terug
Bovenaan