buikkramp

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Nou ben ik dan met mn eerste onzekerheid!
sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Het is nog heel pril, net 4 weken.
Nu heb ik al 2 dagen bijna de hele dag door buikkramp, niet heel ernstig maar heb er wel last van. Een beetje het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld ga worden.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

groetjes Annie

Hoi Annie,

Alles wordt opgerekt door dat je zwanger bent je baarmoeder ga zich voorbereiden op de komst van jullie kindje. Ik had het zelf ook ik dacht ook elke keer dat ik ongi moest worden maar elke keer was dat gelukkig niet het geval.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe en probeer er van te gaan genieten.

Liefs Fruit Girl

hai!,

Dank je voor je reactie! Ik ben gewoon zo bang dat het mis gaat. en met die buikkramp erbij word dat gevoel alleen maar versterkt.
Hoe lang kan het duren voordat de buikkramp weg is?

Nog even een ander vraagje; ik heb gister een banner gemaakt, alleen hij telt niet door. Hoe kan ik dit doen??!

Dank je wel!

Groetjes annie

Hoi Annie,

Wanneer de buik pijn over gaat weet ik niet dat is per persoon verschillend. Soms heb ik nog wel eens buikpijn en het gevoel dat ik ongi moet worden en als ik dan terug tel dan is dat precies de tijd dat ik het weer zou moeten worden gek he.

En ff over die banner als je een banner op het forum zet tel die vanzelf door maar als je de volgende dag weer een nieuwe erop zet moet je die wel weer eerst samen stellen op babybrabbel.

Liefs Fruit Girl

zijn er nog meer meiden die mij kunnen helpen? Of dit herkennen??!!

Thanx!

Groetjes Annie

Hoi Annie
ik heb ook buikkrampen en was ook bang dat ik ongesteld zou worden, maar dat is gelukkig niet zo hoor. Het is idd wat bovenstaande (sorry, weet de naam niet meer) zegt, je baarmoeder wordt opgerekt en dat is wat je voelt. Ook kan je soms links of rechts een steek krijgen, maar ook dat hoort erbij. Ze zeggen dat dat je banden zijn die een beetje moeten gaan rekken.
Zolang als je geen bijna onuithoudbare buikkrampen e.d hebt en geen bloedverlies hebt, hoef je je geen zorgen te maken.

Wat de banner betreft. Ik maak hem niet elke keer opnieuw bij babybrabbel, ik kopieer hem gewoon  van een vorig bericht van me, en kan dan van daaruit bij mijn nieuwe berichten de banner plakken.

Groetjes Sharon.

hoi hoi

ik heb ook buikkrampen gehad en dit is bij mij met een week of 7 over gegaan

liefs kim

Terug
Bovenaan