buikkramp

eej en ik sluit me ook even aan

ik weet vanaf gister dat ik zwanger ben

heb ook last van buikkrampjes enzo en een ongi gevoel vorig jaar tijdens pil gebruik ben ik ook zwanger geraakt maar heb toen een miskraam gehad dus vind het nu wel een beetje eng maar ja komt goed

groetjes

hoi Annie 1

ik ben nu 4 weken en 5 dagen en ben de 27ste uitgerekend we gaan dus aardig gelijk op sucses he

Gr Angelique

Hoi Annie,

Dank je!Jij ook gefeliciteerd he meid!:-D
Ik denk dat we ogeveer gelijk lopen ja!
Volgens de huisarts ben ik 3 mrt. uitgerekend,maar op site's 26 of 29 Febr.
Ik ga Vrijdag de vk bellen en wanneer ik daar kom zal ik het wel precies horen.
Oh heb nu zon last van pijn in me buik!Niet te harde,kan er niet van slapen!
Me vriend is een warme kruik voor me aan het maken,dat moet helpen lees ik...
Hopen maar want moet er morgenocht. weer vroeg uit en ben al zo moe de laatste tijd.
verder heb ik nog steeds steken,links en rechts(bandenpijn heb ik gelezen.)En wordt ook steeds misselijker,pijn in me rug,kramp in me bovenbenen en DOODMOE haha.
Maar ja het hoort erbij,al is het niet prettig :-(

Liefs Nathasja.

Hey meiden,

Leuk hoor dat we tegelijk oplopen!!
Ik heb nog steeds last van mn buik. Begin me nu toch wel wat zorgen te maken. Ik moest toch al naar de huisarts, en ze zei tegen me dat het van mn darmen af kan komen, maar ja... dat het ook een miskraam zal kunnen zijn. We moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Ooo ben nu echt zo bang dat het mis gaat.
Aan de andere kant lees ik dan weer hier dat jullie er ook allemaal last van hebben en dan denk ik weer; ach het hoort er allemaal bij.

Lang leve de hormonen!

Tot snel!!

Liefs Annie

Hallo,

Zie dat jullie hier niet heel actief meer gekletst hebben.. maar toch wil ik even laten weten dat ik dat ook heb..
van die vage ongi achtige krampen. wordt er zo onzeker van heb ik Februari een MK gehad. en ben zo bang dat het weer mis gaat.
Heb het weekend wat roze afscheiding gehad (is dat normaal???)
Hoop dat iemand dit weet!
Krampen doen trouwens niet echt pijn.. beetje zeurderig.

Hoi Rian,

Sorry dat er nu pas gereageerd word.
Maar ik heb ook zulke vreselijke steken en krampen en van t weekend zelfs wat donkerbruine afscheiding. Heb me erge zorgen gemaakt.
Omdat ik een vergrote kans op een bbz heb mocht ik maandag komen voor een echo.

En wat zagen we daar?! Een heel klein frummeltje met een kloppendje!
De gyneacoloog zei tegen mij dat die steken en krampen er echt bij horen en dat het vrij normaal is dat je in t begin wat kan verliezen. Kan een innnesteling zijn maar kan ook door een gevoelige baarmoedermond komen.
Ik hoefde me gelukkig geen zorgen te maken.

Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen en anders moet je gewoon op tijd bij je huidarts ed. aan de bel trekken!

Liefs Annie 6wk4

Terug
Bovenaan