Buikkrampen/ Diaree door Johanesbroodpitmeel. Help!!

Hallo allemaal

De titel zegt het al een beetje,
mijn dochtertje is 8 weken en heeft sinds 2 weken erg last van krampjes en terugkomen/ spugen. Nu had ze wat ons bekend was al last van reflux, maar sinds de krampjes is ze zo onrustig door de pijn dat ze daardoor meer lijkt te spugen en soms halve flessen waardoor ze na een half uur weer honger heeft!

We hebben van alles geprobeerd
_ op de onderarm
_ Warme kruik
_warm bad ( werk op moment dat ze erin ligt daarna niet)
_infacol

Nu ben ik zondagavond begonnen met Johannesbroodpitmeel, het spugen werd gelijk stukken minder waardoor ik het positief in zag, maar gisteren was ze ontzettend aan de diaree, waardoor ik gisterenavond na 24 uur dus al weer daarmee ben gestopt. Want het liep er gewoon uit, heb haar diverse malen moeten om kleden.
Helaas is het nu nog niet geheel weg, maar sinds ik weer ben gestopt spuugt ze ook weer veel meer.

Ik zit dus behoorlijk met mijn handen in het haar, ben ik te snel gestopt en moet ik het een paar dagen de tijd geven en hoort Diaree er in begin beetje bij?? Of is er iemand die nog een andere gouden tip heeft?

Ik kreeg gisteren de tip over te stappen op de dr brown fles, nu moet ze toch over na een grotere fles dus deze gaan wij dan vandaag ook aanschaften, maar helpt dit ook bij het spugen? Of alleen tegen de krampjes?

Hoop dat hier mama's zijn die mij kunnen helpen, ik voel me zo machteloos en het is zo zielig haar zo te zien!

Ik had ook jbpm gebruikt en mijn dochter raakte ook aan de diarree ervan dus ook mee gestopt. 
Ik heb de difrax fles met een dental speen en die hielp bij haar wel goed tegen het spugen en echt tussendoor even stoppen zorgen dat ze er lang genoeg over doet. Je kan ook nog cinnababy proberen voor de krampjes. 

Bij mijn zoontje kon ik in eerste instantie ook niet de hoeveelheid jbpm toevoegen, heb toen een kwart toegevoegd en dat een aantal dagen en steeds ieniminie beetje meer toevoegen toen ging het wel goed.

Probeer inderdaad dr brown. Hier direct al effect en na 2 dagen een wereld van verschil. We hadden eerst difrax en toen nachten wakker gelegen van krampjes. Over op dr brown en toen sliep ze als een roosje. 

Hoeveel melk krijgt ze en hoeveel schepjes nutriton? De hoeveelheid die staat aangegeven is namelijk erg ‘ruim’ ik heb altijd 180 + 6 schepjes nutrilon gegeven en dan met 1,5 schepje nutriton 

Indd hoorde laatst dat iemand 6 scheppen nutriton in de fles deed!!! Das een baksteen! Een ruim schepje is zat! En het ligt ook aan welke johannes je pakt ik dacht altijd dat het allemaal hetzelfde was ? zal misschien tussen mn oren zitten maar die vd kruidvat leek ze meer kramp van te krijgen als nutriton 

Hoi Allemaal.

Ik was begonnem met 150 ml melk ze en maar 1 schepje nutriton/ johanes brood pit mail. Al na een paar uur had ze diarree, ik heb daarne de nutriton nog gehalveerd maar ze heeft nu nog terwijl ik na 24 uur gestopt ben, diarree en wat ik lees is of kan dit een bijwerking zijn, maar ben daarom gestopt.
Ik kon door dat ik vandaag zelf ontzettend griepig was niet weg, maar morgen ochtend ga ik de dr brown fles kopen en gelijk starten.
vele mensen om mij heen geven aan hier heel veel baad bij te hebben bij krampjes en spugen dus hopelijk werkt dit hier ook.

Mijn dochter had exact hetzelfde, mega spuitluiers door jbpm maar zonder jbpm was ze enorm aan het spugen. Ik kreeg de tip om minder jbpm te doen, en dit helpt! Nu geeft ze wel nog “een mondje terug” maar niet zo veel meer en niet zo intens. Ik deed eerst twee schepjes jbpm en nu 1+1/4 en dat werkt ! Ik hoop bij jou ook

Terug
Bovenaan