BUIKKRAMPEN EN VERLIES URINE

Vandaag echt een rot dag. Elke keer als ik wat doe krijg ik krampen in mijn buik. Ook verlies ik meer urine dan voor heen. Even in het winkelcentrum geweest met een vriendin voor afleiding. Maar kon slecht lopen had constand last van mijn bekken. Zou mijn baby weer verder ingedaald zijn. Lig nu op de bank en heb hele erge last van mijn bekken. Het voelt erg beurs van onder. Zijn er meer mensen met deze ervaring.

Ik heb ook continue harde buiken, en buikkrampen. Bij ALLES wat ik ook maar doe heb ik harde buiken. Bij traplopen bij het bukken, bij iets tillen. Maar het zou inderdaad kunnen dat je baby verder is ingedaald. Heb je ook last van steken onder in? Misschien zou je je urine is moeten laten testen, want zwangeren schijnen blaasontstekingen minder snel aan te voelen. Ik voelde ook niks, t was dat de verloskundige mijn urine even wilde testen om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten.

Yep, hier dezelfde klachten. Bij alles wat ik doe pijnlijke harde buiken, eerst alleen met tillen en fietsen etc, nu met lopen. bukken etc. Pijnlijke steken in de schaamstreek en tegen het einde van de dag kan ik nauwelijks meer lopen.. Ook verlies ik van alles (behalve vruchtwater haha), meest afscheiding bah! (Je ruikt wel of het vruchtwater is.. is heel zoet).
Echt de laatste loodjes, sterkte ermee!
liefs mvtwee

hoi hoi,

hier inderdaad ook dezelfde klachten, is sinds gisteravond... steken in mijn buik, rug en benen... ook doet het van onder vrij zeer... heb soms het gevoel of dat het daar brand...

ook ik heb gisteren zo'n lastige dag gehad, ook meer urine verlies als normaal dat ik zelfs begon te twijfelen, maar idd vruchtwater ruikt zoet dat ruik je echt;) en blijft meestal lopen of knalt eruit haha.

en wat bij mij nog wel is wil helpen tegen krampen, lekker pittenzakje warm maken en op je onderbuik leggen, mijn kleintje word daar ook rustig van en krampen zakken wat weg

Hier gelukkig geen last ervan. Het schijnt dat je je blaas erop kunt trainen door als je gaat plassen steeds een beetje te plassen en dan weer proberen op te houden en dat steeds te herhalen totdat je bent uitgeplast. Daar train je de spieren mee, misschien is dat iets om te proberen voor de dames die last van urineverlies hebben... Hoop het in ieder geval voor jullie :)

Terug
Bovenaan