buikkrampjes

Ik heb een zoontje van 2 weken en heeft last van buikkrampjes, venkelwater en cinababy helpen niet meer, en hij heeft meestal na 2 en half uur alweer honger.....en een uur na het eten huilt hij van de krampjes...iemand advies???
 
Bij mijn dochter hielp het goed om haar op haar buik op mijn arm te dragen. Na een paar weken werden de krampjes trouwens vanzelf minder.
Ik geeft bv op verzoek de ene keer is dat na 2 uur en de andere keer na 4 uur, als er maar minimaal 2 uur tussen zit.
 
Hoi L,
Mijn verloskundige adviseerde ABC Dophilus. Het is een poeder dat je de fles moet doen. Mijn vriendin had ook een kindje met erg veel last van buikkrampjes en het ging meteen stukken beter. Het is niet goedkoop (EUR 25,00), maar het helpt echt!
 
Hoi,
als je kindje flesvoeding krijgt, krijgt ie misschien niet de goede?
Mijn dochtertje begon met infamil en krijgt nu pepti en daarmee gaat het al een stuk beter.

Gwynniver
 
In Duitsland kun je Sab Simplex kopen en ik hoor daar van vrienden met kindjes die krampjes hebben héle goeie verhalen over. Het is alleen niet in NL te koop. In DL dus wel, gewoon in de apotheek. In de VS wordt het onder een andere naam verkocht (Mylicon) en ook daar is het populair. Misschien een tip?

Groetjes, Cornelie
mv Naut 8-4-2003
 
Probeer babymassage eens (buik en voetjes)... Rondjes over het buikje maken met wat massage-olie/ gewone olie/ bodylotion in richting vd klok. Ook op de voetjes kleine rondjes in richting vd klok maken. Bij mijn zoontje hielp en nu geniet hij er iedere dag van!
Ook dragen met het buikje op je onderarm verlichten de krampjes!
Verder hebben we elke soort fles gehad en uiteindelijk zijn we blij met de flessen van Avent! Doen echt wat ze zeggen!
Veel succes!!!!! En sterkte!
 
Terug
Bovenaan