buikkrampjes

Mijn zoontje (nu 6 mnd) reageerde goed op cinababy. Het heeft alleen minimaal twee weken de tijd nodig voordat je resultaat merkt. En inderdaad na zo ´n week of twee zag ik hem veranderen. Hij had nog wel krampjes maar veel minder dan daarvoor. Ik gaf 3x per dag 3 druppeltjes ± half uur voor zijn flesje. Wat trouwens ook goed kan helpen is Omneo voeding. Heb ik zelf niet geprobeerd. (heeft ook weer ± twee weken tijd nodig)

Groetjes Yvonne
 
infacol!! Doet echt wonderen. Geadviseerd door de kraamhulp en werkt echt super. Kun je gewoon bij de drogist kopen en kost 6 euro per flesje. Je mag het vanaf de geboorte geven.
 
Iedere baby heeft volgens mij wel een buikkrampjes periode..
Ik geef borstvoeding en vanaf week 4 begon het bij mij tot een week of 8...
Ik heb de voedingen rustig aan gedaan: 1 borst...dan even boeren, de luier doen..even hem tot rust laten komen en het een beetje laten zakken en dan de 2e borst. dat scheelde al.
Mijn huisarts raadde me aan om een sinaasappel vers te persen..en theelepeltje daarvan te pakken: LET OP...zonder het vruchtvlees...en dat aan je baby te geven.

sinds dien zijn de krampjes snel gaan minderen.
(sorry ladies, de arts bij de kinderkliniek zei dat infacol en al die dingen niet werken...en dat daar wetenschappelijk onderzoek naar is geweest)

Dan is het bij mij ook de vraag of het echt aan de sinaasappelsap lag, of dat de tijd gewoon war gekomen dat de krampjes bij hem minder werden...
 
Terug
Bovenaan