buikpijn!!!!!!!!!1

hey dat is op zich wel goed nieuws toch heb je al getest?
ik heb net weer een test gedaan zondag moet ik pas ongesteld worden, een beetje te voorbarig of niet was ook negatief ik weet dat je nu nog niets kunt zien maarik voel nog steeds de opgeblazen buik en pukkeltjes rijzen de pan uit zo erg heb ik het nog nooit gehad.
ik dacht dat je in de pubertijd veel pukkeltjes kreeg maar uh haha

groetjes diana

ben zeer benieuwd naar jullie reacties en vooral die van jouw baby06

Hoi hoi,

Nee ik heb nog geen test gedaan. Dit meer om mezelf in bescherming te nemen. Officieel is ook maandag pas mijn  NOD, dus wacht het tot dan af. Aan de ene kant denk ik elke keer dat ik ongesteld word, maar ben ook soms wel een klein beetje misselijk.. Dus wie weet.

Hoe is het verder bij jou? Wel vervelend dat je een negatieve test hebt, maar het is je nod dan ook nog niet.

xxx

hey hoi, had vandaagook het gevoel van ongi worden, maar is nu weer weg.
ik benook een beetje misselijk en heb het gevoel dat mijn buik op knappen staat ik ga ook maandag een test doen dus misschien tegelijk? laten we het hopen houdt je me op de hoogte.

groetjes diana

hoi hoi meiden,

Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje.
Nu ben ik vorige week woensdag voor het laatst ongi geweest en die dag hebben we ook in de avond geklust.
Was toen praktisch niet meer ongi.
Maar nu een week later en op dit moment, heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik
Echt het gevoel alsof mijn eierstokken op knappen staan.

Zijn er meer meiden die dit herkennen, ben namelijk ook al week chagerijnig en mopperig terwijl ik dat niet wil.
Ik hoop dat er meiden zijn die mij advies kunnen geven.

Groetjes van maureen

Hoi Diane,

Ja ik wacht echt met testen tot maandag. Elke keer denk ik, nu word ik ongesteld, maar dat blijkt toch niet het geval te zijn! We wachten het gewoon rustig af. wanneer is jou NOD officieel?

En Maureen, wat leuk dat jullie ook net begonnen zijn. Je kan inderdaad je eisprong voelen, maar dat wist ik achteraf pas als ik hem gehad had. Wanneer is jou NOD?

Gr.
Baby09

hoi hoi....

mijn nod dag i aankomende zondag ik kan niet wachten ik heb heel veel witte afscheiding nu ik heb een maandvrbandje gebruikt, en elke x denk j ja hoor ongi maar dat is dan gewoon dat witte afscheidig[SORRY NIET ZO;N LEKKER VERHAAL}we meoten maar rustig afwachten heb in ieder geval al een test in huis dus we zullen zien spannend hoor dus wij 2 bijna tegelijk en jij maureen?

werk ze vandaag xxx diana

Ik ben dinsdag een beetje ongesteld geworden en gisteren zette het door. Ik heb al dagennn buikpijn en gaat maar niet weg. Voelt allemaal maar vreemd en niet fijn. Ik zou eigenlijk pas volgende week ongi moeten worden. Mijn cyclus is dan ook maar 22 dagen. Heeft iemand ook een korte cyclus. En is jullie buikpijn te vergelijken met menstruatie buikpijn of anders? Zou het kunnen komen omdat ik met de pil gestopt ben?

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan