Buikpijn 10 weken

<p>Hallo mensen, </p><p>Ik ben nieuw op het forum, en een beetje bezorgd. Ik heb met 8 weken een mooie echo gehad. Hartje klopte mooi en alles zag er goed uit. Nu kon ik mijn zorgen een beetje loslaten. Maar nu heb ik sinds gister echt superveel buikpijn en vandaag ook continu, het is een zeurende pijn, niet dat ik in elkaar duik van de pijn. Maar wel suuper vervelende pijn. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad bij 9 weken ik heb volgende week weer een echo als ik 10 weken ben.. maar vind het nu toch weer spannend door de buikpijn. <br />en het leek me fijn om dit even te delen</p><p>alvast bedankt❤️</p>

Ze zeggen, zo lang je niet bloed en stolsels verliest is het in principe goed.. Ik heb in het begin v mn eerste zwangerschap ook pijnscheuten gehad. Één zo heftig dat ik op de grond viel terwijl ik m.i. niet kleinzerig ben.. Dat bleek mn baarmoeder te zijn die groeide, dat kan dus ook en/of bekkenpijn... Houd je vast aan de goede echo en ‘geen bloed is goed’.. sterkte meis

Ik denk niet dat je je teveel zorgen moet maken.
Vergeet niet; je lichaam is nu heel hard aan het werk en maakt ruimte op allerlei manieren, daar horen pijnen bij.
Ieder lichaam is ook anders dus waar de ene vrouw misschien geen last had in de eerste weken heb jij dat wellicht wel.
Probeer te genieten, het gaat zooo snel!??

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een vergelijkbare vraag gesteld, inclusief het gedeelte dat ik niet krom zat van de pijn, maar mij zo'n zorgen maakte.. Ik heb inmiddels een vrolijke meid van 21 maanden rondlopen, dus probeer je niet te druk te maken.. zolang er geen heftig bloedverlies is hoort het er echt allemaal een beetje bij. 

Ik heb ook wel eens flinke pijn gehad, denk de groei van de baarmoeder of miss wel mn buikspieren ofzo, kweenie, maar alles was ok. Dont worry!

Hoi! Zelf ook veel last gehad van die zeurende, menstruatie-achtige pijn. Was niets aan de hand, maar ik zou met de zorgen die je hebt de verloskundige bellen. In de meeste gevallen kunnen ze eventjes kijken voor je of met je meedenken. Bij twijfel: doen! (Dat is wat mijn praktijk altijd zegt en ik ben het er helemaal mee eens).

Terug
Bovenaan