Buikpijn 10 weken

Die zeurende menstruatie pijn herken ik! Ik ben nu ook 8 weken. Heb het overigens al sinds ik weet dat ik zwanger ben. Ik denk dat het erbij hoort. Je baarmoeder is natuurlijk flink aan het groeien. Ik zou me niet teveel zorgen erover maken! En anders kun je altijd even de verloskundige bellen, die kan je misschien ook wel gerust stellen!

Op het moment dat ik een positieve zwangerschaps test in mijn handen had (3 week zwanger) tot aan ongeveer 8,5 week heb ik hele heftige menstruatie achtige pijn gehad. Was echt bijna niet te doen en echt de hele dag en nacht door dat ik gewoon in elkaar dook. Ik kende het (aan ene kant gelukkig) omdat ik altijd heel erg heftig menstrueer maar daardoor word je wel onzeker en ben je bang dat je ‘gewoon’ ongesteld gaat worden. Maar wat hier ook al gezegd is ; Er gebeurt zoveel in je lichaam dat dat volkomen normaal is. Zo lang er geen bloed/stolsels bij komen mag je er (vaak) vanuit gaan dat het goed zit. Ik heb een bloeding gehad met 5,5 week dus mocht met 6 weken komen en alles was perfect. Nu 22 weken zwanger! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten! ?

Terug
Bovenaan