Buikpijn e.a. kwaaltjes ruim voor NOD

Hoi iedereen, ik heb een vraagje. Op 18 okt had ik mijn eisprong die ik heel duidelijk rechts kon voelen. Een paar dagen later op 20 oktober voelde ik een felle pijnlijke steek in m'n onderbuik, ook een beetje rechts. Sindsdien heb ik last van menstruatie achtige pijnen, gevoelige borsten (wat steeds erger wordt en ze zijn heel gespannen) en echt extreme moeheid. Voor mijn gevoel heb ik echt zoiets van, het is raak. Maar tegelijkertijd vraag ik me af of ik dit allemaal wel kan voelen omdat het nog zo vroeg is. Ik heb pas over 8 dagen mijn NOD! Ik maak me toch wel zorgen, vooral om mijn buikpijn die af en toe best heftig is. Wat als het niet raak is, wat is het dan? Dus ik vroeg me af of jullie weten of het mogelijk is om dit zo vroeg al te voelen. Even voor de duidelijkheid, het is niet ondraaglijk ofzo, maar wel behoorlijk aanwezig. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Sally

Ja, dat heb ik ook altijd...
En als ik weet dat het niet zo is, is het ook wel weer over. Dus bij mij zit het ook wel tussen mijn oren. Maar als het echt raak was wist ik het eigenlijk ook wel. Lekker vaag dus, maar als je dus echt het gevoel hebt dat het anders is als anders, kan het dus toch! Je hoort het wel meer dan ze gelijk weten dat het raak is! Dus wie weet bij jou ook! Ik hoop het voor je!

Hallo Sally...

Jij beschrijft precies wat ik ook heb gehad... In eerste instantie zou ik zeggen, zo kort voor je NOD dat kan wetenschappelijk gezien wel... Je eisprong en je NOD, daar zit 14 dagen tussen....je zegtd at het nog 8 dagen is tot je NOD dus is je ei in die 6 dagen ingenesteld, dat kan!!

Bij mij is het helaas afgelopen in een miskraam... Ik hoop voor jou dat dat natuurlijk niet zo is, en wil je ook niet bang maken! Het is bij iedereen anders natuurlijk! Misschien ben jij veel gevoeliger en voel je daarom alles zo heftig!

Ik voelde dag en nacht alsof ik vreselijk ongesteld zou worden, echt huilen van de pijn... Uiteindelijk werd ik dat ook, alleen was wel net zwanger...

Zolang je nog geen positieve test hebt kan je niet zoveel vrees ik...Afwachtten meid!

Heel veel succes!

Hoi, dank je wel voor jullie reacties!

Ik moet zeggen dat bij mij de pijn ook veel rechts zit. Hier maak ik me toch een beetje zorgen over. Is dit normaal?

Groetjes,
Sandra

Ik vroeg het me ook al af waar de pijn vandaan komt.
afgelopen zondag men eisprong (als het goed is na men mk)en nu dinsdag enorme kramp linksonder in men buik, trekt ook naar men rug.
Nu al even aan het googlelen geweest maar kan haast geen innestelingspijn zijn, is het nog te vroeg voor. We zullen het wel zien. men nod zou 9 november moeten zijn.
Weer spannend zeg maar. Of dit is men eisprong maar dan wel te laat. Maar nog nooit z'n pijn gehad, ik voel men eisprong ook nooit.
Wel fijn om te lezen sally dat jij het zelfde door maakt.

groetjes nathalie

Hoi Sandra,

Het kan zomaar raak zijn, maar het kan ook verkeerd aflopen. Indien de buikpijn erger wordt neem dan meteen contact op met de dokter of gynacaloog, want het zou dan kunnen duiden op een buiten baarmoedelijke zwangerschap. Let op! Dit is echt alleen als de buikpijn steeds ondraagelijker wordt.
Ik hoop voor je dat het raak is, maar het risico is erg groot als je niet meteen hulp zoek bij een buiten baarmoedelijke zwangerschap.

Succes en sterkte!

Hallo Sally / Sandra,

Wat jij schrijft heb ik bijna precies hetzelfde!
Ik ben op zondag 4 oktober voor het laatst ongesteld geworden, ik heb altijd een cyclus van precies 28 dagen. Ook heb ik op zondag 18 oktober mijn eisprong gevoeld, die voel ik trouwens altijd. En sinds dinsdag 20 oktober voel ik me 'raar', wel 'lekker raar'. Ook voelde ik toen flinke steken, bij mij was het links in mijn baarmoeder, sindsdien heb ik heel vaak menstruatie-achtige krampen. In de afgelopen anderhalve week heb ik 3 keer heftige buikpijn gehad. Maar niet verontrustend, ook al heb ik dit nooit.

Mijn NOD dag is ook maandag 2 november want volgens mij cyclus wordt ik zondag 1 november ongesteld. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt, dan is de teleurstelling misschien een beetje minder groot.

Heb jij nog meer dingen die je opmerkt? Zo heb ik sinds een week enorm veel afscheiding. Ik heb zelf totaal geen last van mijn borsten, heb ik ook nog nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn menstruatie.

Spannend he!

Groetjes Marijke

Terug
Bovenaan