Buikpijn e.a. kwaaltjes ruim voor NOD

Hoi Marijke, ja het is echt heel spannend allemaal! En ik begin zo met 4 dagen voor NOD ook heel nerveus te worden. Het komt heel dichtbij nu. Ik hou 3 nov aan als NOD, loop een dag achter op jou :) Ondertussen voel ik natuurlijk vanalles! Maar op dit moment maak ik me toch een beetje ongerust omdat ik een soort van ongipijn heb. Nou heb ik dit al af en aan sinds twee dagen na mijn eisprong maar zo dicht voor NOD is het scary! Voor de rest heb ik gespannen borsten en kan ik sinds gisteren duidelijk m'n aderen zien in m'n borsten, maar ik weet niet of ik dit normaal ook heb vlak voor NOD. Natuurlijk heb ik ook allerlei andere kwaaltjes zoals extreme moeheid e.d. Ik vraag me alleen af in hoeverre dit toeval is of echt een symptoom. Alles bij elkaar geef ik het een goede kans om raak te zijn, het enige wat ik nu kan doen is hopen en wachten. Hou me op de hoogte hoe het met jou gaat! Groetjes, Sally

Hey Sally!

Nou, ik vind het helemaaaaaaaaal niks dat wachten!

Vandaag is / was mijn NOD. Nog niet ongesteld, terwijl ik het altijd op zondag word... Ik had vanmorgen echt het gevoel ongesteld te moeten worden! En als ik dat normaal heb, ben ik het ook binnen een uur. Maar nu nog steeds geen menstruatie.

Om half 9 vanmorgen deed ik een digitale test van CB en daar verscheen na 2 minuten 'niet zwanger'. Misschien was mijn eisprong toch later deze ronde? En valt mijn NOD dus ook pas ergens deze week.

Ik heb sinds vandaag ook ineens 'rare' steekjes in mijn rechter-lies.

Of mijn lijf neemt me vreselijk in de maling of er is toch iets gaande...

Pfffff, zenuwslopend.

Hoe gaat het bij jou?

Hoi Marijke, het gaat bij mij hetzelfde als bij jou. Heb al een paar dagen het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar er is nog steeds niets. Mijn temp is nog steeds hoog dus dat is op zich een goed teken. Vanochtend had ik alleen helaas een negatieve test (ook een clear blue digitaal) en ik begin me toch een beetje zorgen te maken dat vanavond of morgenvroeg de ongi gaat doorbreken.

Dus nu wordt het weer wachten en hopen.... Vervelend hé? Houd je me op de hoogte? Ik zal voor je duimen!

Groetjes,
Sally

Heej Sally!

En? Is je ongi nog steeds uitgebleven? Vandaag was immers jouw NOD dag?

Ik ben nog steeds niet ongi, wat is nu 2 dagen overtijd denkt een normaal mens... Haha, 2 dagen duren verschrikkelijk lang, kan me nergens anders mee bezig houden, vreselijk ;-)

Ook vanmorgen heb ik negatief getest... Dit maal met een kruidvat test.

Mijn temperatuur is ook nog steeds hoog! (Eigenlijk heel erg hoog, vind ik zelf, tussen de 37,5 en 37,9. Normaal ben ik zo rond de 36,5. Ik moet zeggen dat ik nooit eerder elke dag temperatuurde dan tot deze - pas eerste - ronde.)

We houden elkaar op de hoogte, ik duim ook voor jou!

Groetjes!

Terug
Bovenaan