buikpijn tijdens eisprong?

Hoi,

Dat is toevallig had van het weekend ook mijn eisprong, althans het was dag 14 heb het nog nooit gemerkt, maar nu je er meer mee bezig bent ga je er op letten. Dus wij gingen ook klussen en kreeg daarna hevige buikpijn. Zou er een oorlog aan de gang zijn....
wie weet zijn we wel zwanger ..... ? Heb je nu ook nog een rare buik, de mijn borrelt steeds en ben soms misselijk. In ieder geval succes.

Groetjes Marjolein

Hoi Marlolein,
gelukkig ben ik dus niet de enige!!
We zijn nu 4 maanden bezig maar dit is de eerste keer dat ik zo'n last van mijn buik heb.
Nu nog steeds een beetje,het borrelde en rommelde echt heel erg (de potentieele kindjes zijn druk haha)
Ik hoop dat het inderdaad op een zwangerschap duidt!
Spannend he! Misselijk ben ik niet.maar gister wel licht in mijn hoofd.
Heb jij dan ook 4 november je nod? Zal betekenen dat we dan gelijk oplopen!
Hoeveelste ronde zit jij??

liefs annie

Hoi Annie en de rest,

Komt me bekend voor, had afgelopen woensdag mijn eisprong (had ovulatietest gedaan en deze was zwaar positief) dus aan de klus (dinsdag ervoor ook al, hi hi) en donderdag tm gisteren zo nu en dan een soort licht ongi buikpijn onderin mijn buik, zou misschien inderdaad (hopenlijk) innesteling kunnen zijn. Ook ben ik ontzettend moe en was ik vanmorgen duizelig/licht in mijn hoofd. Hoop dat het voor ons allemaal raak is!!

groetjes
xx roos xx

Hoi roos,
Zal het dan toch echt van de eisprong afkomen???
Dit is namelijk de eerste keer in de 4 maanden dat ik zulke klachten heb.
En ik ben dus ook vanaf zondag regelmatig licht in mijn hoofd, echt zo''n flauwval gevoel.
Volgens zo''n berekening op predictor heb ik als ik zeanger ben 26 oktober mijn innesteling.
Het is soms maar een apart iets he zwanger worden!!
Ik heb zoiets van ik wil allerlei klachten hebben als ik dan maar weet dat het van een zwangerschap afkomt!
Maar moet nog ruim 1,5 week geduld hebben.
Jij hebt toch ook 4nov. je nod???
Grappig dan hebben we m op dezelfde dag!!!

Liefs annie1

Hoi Annie 1,

Ik heb altijd pijn in mijn buik tijdens of voor de eisprong.Dat is meestal aan 1 kant van mijn buik,ook heb ik daar dan last van tijdens het vrijen.Dat duurt ongeveer 1 à 2 dagen en dan is het weer over.Het is een wat zeurderig gevoel,eigenlijk een soort van menstruatiepijn.Wel handig want ik weet dan dat ik vruchtbaar ben!
Maar ja, iedereen voelt wat anders en je let er gewoon meer op nu omdat je zwanger wil worden.Ik heb dat tenminste wel dat ik alle pijntjes en veranderingen in mijn humeur of lichaam waarneem! Aan de andere kant word ik er ook wel eens onzeker van hoor, dan voel ik weer wat en denk..wat is dat nou weer  En dat terwijl ik  al 2 keer eerder zwanger ben geweest,maar ik ben het een beetje vergeten hoe het allemaal ook weer was.Ik kan me alleen wel herinneren dat de zwangerschapsverschijnselen pas weken na het testen kwamen,met 6 of 7 weken zwangerschap.Wel heb ik beide keren een innestelingsbloeding gehad.Ik wens je heel veel succes!!

Liefs van Lene

quote: annie1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2006 13:10:07'));

hoi brusje,
dank voor je reactie.
Komt die buikpijn van het ovuleren af denk je??
Dat zal inderdaad wel erg makkelijk zijn hihihi!

Spannende tijd he!
Hoeveelste ronde zit jij?
Ik in de 4de.

xxx annie1

Hoi,
Volgens mij is het wel het ovuleren, ik zit ook in de 4e ronde en heb dit nu al 4 keer.
Wel weer spannend nu al hoewel ik de wachtperiode altijd extra lang vind duren.
Net een heel klein druppel licht bruin bloed verloren. Kan een innesteling zijn of, net als de vorige 3 maanden, verlies is weer eerst een 5-tal dagen bruin bloed voordat ik ongi word.
Ik blijf dus onzeker of het deze maand gelukt is.
Laat de komende week maar snel voorbij gaan he
Bij de vorige zwangerschap kreeg ik pas na de test de kwaaltjes dus daar reken ik niet op voor de NOD.

quote: annie1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2006 19:39:12'));

Hoi Marlolein,
gelukkig ben ik dus niet de enige!!
We zijn nu 4 maanden bezig maar dit is de eerste keer dat ik zo'n last van mijn buik heb.
Nu nog steeds een beetje,het borrelde en rommelde echt heel erg (de potentieele kindjes zijn druk haha)
Ik hoop dat het inderdaad op een zwangerschap duidt!
Spannend he! Misselijk ben ik niet.maar gister wel licht in mijn hoofd.
Heb jij dan ook 4 november je nod? Zal betekenen dat we dan gelijk oplopen!
Hoeveelste ronde zit jij??

liefs annie

Hoi Annie,

Dit is echt grappig, wij lopen inderdaad gelijk op ! Zit nu in mijn 5e ronde. Voel nu niks meer in mijn buik, maar heb wel heel veel honger en ben ontzettend moe. Ik heb ook nog nooit deze buikpijn gevoeld. Ben echt benieuwd we gaan vlg wk ook nog een weekendje naar Drenthe, zou echt leuk zijn om mijn vriend een slabbetje te kunnen geven of een paar kleine sokjes.... jij ook veel succes en hopelijk zijn beide zwanger ik hoor het graag

gr. Marjolein

hoi hoi

mijn eerste dag va me laatste ongi was 4 oktober het zou als ik uitga van 28 dagen betekenen dat ik op 18 oktober mijn eisprong gehad zou moeten hebben. 17 oktober werd ik wakker en tegen 10 uur kreeg ik enorme last van me hormonen ze gierde door me lijf ik was zeer gevoelig en kon om alles huilen. had een gevoelige drukkend en opgeblazen gevoel in em onderbuik. de 18de precies hetzelfde alleen toen had ik savonds stekende gevoel bij me schaambeen. de 19de had ik weer last van me hormonen om gekkkkk van te worden kon het niet plaatsen maar goed. de 20ste was alles over nergens last meer van. nu de 26ste heb ik een zeurderig gevoel in me onderbuik en weer het opgeblazen gevoel. Als ik nu terug kijk zou het me eisprong geweest kunnen zijn in die 3 dagen dat ik zo last had van me hormonen en buik. We zullen zien ik ben reuze benieuwd.

liefs linda

Terug
Bovenaan