Buikpijn.

Goedemorgen. Ik maak mijn een beetje zorgen ben nog 4 weken zwanger en heb bijna de hele dag door buikpijn , is dit gezond hoort dit erbij!! Her is allemaal nieuw voor mij.

Groetjes Sabrina

Hoi Sabrina 

ik heb precies hetzelfde. Ik ben 3 weken zwanger maar ik denk telkens dat ik alsnog ongesteld word omdat ik buikpijn en rugpijn heb. Ik lees even mee. Heb jij ook pijn in je rug? 

Groetjes 

Tijdens mijn zwangerschap had ik regelmatig krampen die vergelijbaar waren met regelpijn. Mijn gyn zei mij toen dat dit normaal was. Zo lang er geen bloedverlies bij komt kijken denk ik dat alles ok is. 

Proficiat !

Het zegt allemaal niks. Bij mijn miskraam 1e miskraam had ik nergens last van. Bij mijn 1e goede zwangerschap had ik buikpijn. Bij mijn 2e miskraam had ik wel buikpijn en bij mijn 2e goede zwangerschap had ik geen buikpijn. Die eerste weken blijven spannend en is afwachten.. gaat vast goed komen! 

Ik had bij deze zwangerschap ook echt vaak buikpijn in het begin, echt van die menstruatiekrampen een warme kruik hielp heel erg, eigenlijk kan het het ook zien als een goed teken, je baarmoeder is namelijk aan het groeien wat die pijn veroorzaakt. Het blijft altijd spannend en afwachten die 1e weken.. maar probeer je er niet te druk om te maken. 

Hoihoi! 
Vandaag 1e echo gehad ben nu 6.5 week! Er was een mooi kloppend hartje te zien. Zo fijn gevoel!!!! Vooral nadat ik 5 maand geleden een miskraam heb gehad.  Dan ben je sowieso al erg bang en onzeker!
Maar ik heb afgelopen 2 weken ook erge buikpijn gehad.. erg veel last van darmkrampen en opgezet gevoel en winderigheid.. ook zit ik heel snel vol en kan ik alleen kleine hoeveelheden op.. had ik voorheen nooit.
Mijn verloskundige vertelde mij ook dat dit heel normaal is! Je baarmoeder groeit en hierdoor komen je darmen etc in de vernauwing... dit zorgt voor die buikpijn! Vooral in het begin komt dit vaak voor vertelde ze me! 
Dus ga er vanuit dat het een goed teken is!!! :) 
Succes en probeer er van te genieten!! 

Terug
Bovenaan