Buikpijn.

Ik heb in week 4, 5, 6 en deels van 7 vrijwel continue buikpijn gehad. Voelde als zeer heftige menstruatiepijn waar ik af en toe echt van moest gaan zitten of liggen. Sinds 7.5 weken neemt het af en heb ik af en toe steken. Die zijn vervelend maar te doen. Morgen 9 weken zwanger en met het kindje gaat het prima. Mijn darmen zijn wel zo overstuur dat ze van de week niks konden zien bij de uitwendige echo. Verloskundige verbaasde het dan ook helemaal niet dat ik zo'n pijn had. Bij de inwendige echo was er gelukkig wel een mooi kindje te zien. 

Hoi hoi dames! Een oud topic maar mogelijk dat er nog iemand actief is?
Zelf ervaar ik ook heeel veel buikpijn. Ik word er zelfs in de nacht wakker van. Ben nu ruim 6 weken zwanger en al een dikke week dagelijks last van. Ik vroeg me af hoe het bij jullie allemaal is afgelopen?

Hi ik had in het begin ook veel buikpijn. Waren achteraf gezien mijn darmen. Warm bad verlicht de pijn vaak en meer vezels eten en water drinken.
Ik voelde ook soort menstruatie kramp maar dat was de baarmoeder die oprekte.
Als je t niet vertrouwd gewoon verloskundige bellen. 

Ik had ook veel buikpijn. Eerst steken onderin mijn buik, later een soort spierpijn en het gevoel alsof ik erg ongesteld was. Na een week of 7 / 8 was dat over! (Maar toen kwam de misselijkheid... ;))

Hi Sabrina,
Ik ben nu 17 weken zwanger en heb nog steeds regelmatig buikpijn. Eigenlijk vanaf het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger was had ik een soort van krampachtige pijn. Het is niet zo erg dat ik niks kan maar het is een vervelend gevoel. Mijn zwangerschap ik tot nu toe goed verlopen met een paar kwaaltjes, maar dit hoort er wel bij. Je lichaam is druk bezig met het onderhoud voor het kleine kindje wat er nu wordt gemaakt. Maak je niet zoveel zorgen, dat is ook niet goed voor die kleine. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know haha. Als je straks een echo hebt gehad en het hartje hebt is alles een stuk leuker en gemakkelijker. 

Groetjes

Terug
Bovenaan