Buikpijn

Hallo allemaal,
Dit is mijn 1e keer op het forum, dus zal ik mij eerst even voorstellen.
Ik ben Wendy en 6 en een halve week zwanger.
Graag wilde ik weten of er nog meer meiden zijn die af en toe buikpijn hebben. Het zijn geen krampen maar het is niet echt fijn, een beetje zeurderig. Verder verlies ik geen bloed.
Ik maak me best een beetje zorgen, ik heb namelijk in april een miskraam gehad, en ik ben heel erg bang dat dit weer gebeurt. We zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden, dus vandaar de angst. Volgende week hebben we de 1e echo. Erg spannend dus.
Als iemand dit herkent.......Misschien stelt het mij gerust dat ik niet de enige ben.
 
Is het een soort menstruatie pijn? Dat schijnt namelijk voor te komen in t begin vd zwangerschap. Hopelijk stopt t snel. Best nieuw allemaal hè! Kep er ook last van morgen 6 wk zwanger en vind t allemaal zo spannend.

Gr. Tamjo
 
Nee niet echt. Ik kan het niet echt plaatsen. Maar ja het zal er wel bij horen.

Het is zeker spannend!!!!
Wanneer heb jij de 1e echo?
Bedankt voor je reactie trouwens.
xxx Wendy
 
Graag gedaan. Ik heb volgende week donderdag de eerste echo, iets eerder dan gepland omdat ik bruin of soms wat rode afscheiding had. Volgens de vk komt dat wel vaker voor in t begin maar ik vind t maar niks. Gaat nu gelukkig beter. Spannend allemaal hoor. Heb jij verder al kwaaltjes?

Gr. Tamjo
 
Hoi Wendy,

Ik ben inmiddels 38 weken zwanger van mijn 2e wonder en buikpijn hoort er echt een beetje bij. Er gebeurt zoveel in je lijf, alles word opgerekt enz. Zou gek zijn als je helemaal geen verandering in je lijf zou voelen in die 9 maanden. Ik snap je onzekerheid na de miskraam ik ben er ook altijd bang voor geweest maar het is zo zonde van je tijd;-) Ik zou gewoon lekker gaan genieten van het feit dat je zwanger bent en volgende week lekker die echo afwachten. Bij zwanger zijn horen nu eenmaal die onzekerheden helaas;-)

Laat je weten hoe de echo was volgende week?

Groetjes Maggy
 
nou buikpijn...
die heb ik ook.
maar echt hele erge, dat ik bijna flauwval

maar de vk zei dat dit idd wel voor kon komen ivm de hormonen,

het is ook wel ens,
want ik ben netaan 5 weken zwanger
en dan zo,n buikpijn..
stelt niet echt gerust..

ben bang dat je op deze manier je kindje kan verliezen omdat het nog zo pril is,

dus begrijp je angst wel..
dit is voor mij trouwens ook de 1ste zwangerschap..
 
ik bedoel dus,
hierboven staat mijn verhaal een beetje dom opgeschreven..sorry

maar ik ben voor mezelf bang dat het fout kan gaan,
omdat dit allemaal erg nieuw is..
en je niet weet wat er allemaal in je lijf afspeelt..

ik bedoel alleen te zeggen,
dat ik je angst begrijp
en dat het prettig is te horen,
dat het vaker voorkomt
en dat je niet de enigste bent die hiervan last heeft..

 
Terug
Bovenaan