Buikpijn

Hoi Tamjo,
Spannend meid,ik zal aan je denken donderdag. Verder ben ik alleen en beetje moe en heb ik last van mn borsten. Ik ben niet misselijk gelukkig. Maar dat kan nog komen....Voorlopig mag ik niet klagen. Laat je even weten hoe de echo was?

Maggy, bedankt voor je reactie.
Ben weer een beetje gerust gestelt.
En girlie, jij ook bedankt voor je reactie. Fijn om te weten dat ik niet alleen ben. Wat vervelend dat je zo erg buikpijn hebt. Ik begrijp dat je bang bent. Het is ook heel erg spannend allemaal. Het is afwachten, meer kunnen we niet doen. Maar het gaat vast goed komen met ons!
Groetjes Wendy
 
ja ik heb ook elke ochtend als ik wakker word buikpijn...maar denk te voelen dat het echt mn darmen zijn .....heb wel bruinige afscheiding gehad, en bloedverlies na sex maar geen echte krampen.
Maar ik lees veel over obstipatie en bij mijn is het precies andersom, ik krijg buikpijn en moet echt naar het toilet vliegen......dusssss ja weet t ook niet

heb bij mijn eerste zwangerschap geen bloedverlies buikpijntjes niks gehad........wist toen meteen dat het goed zat! nooit getwijfeld....en nu.....
 
Terug
Bovenaan