Buikpijn!?!?!

Hallo allemaal
Ik ben nu zwanger van mijn eerste (9e week), allemaal erg spannend dus....ik maak me alleen een beetje zorgen over de buikpijn die ik heb. Tis niet heel ernstig hoor, niet dat ik krom loop ofzo, maar het is wel een constant zeurende pijn die ook uitstraalt naar mijn rug. Vorige week de 1e echo gehad en die was gelukkig goed en volgende week dinsdag de 2e echo alweer. Maar ik ben zo bang dat het niet goed zit...heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Groetjes Tammie :)
 
Heel herkenbaar! Vanaf een week of 8-9 kun je last gaan krijgen van bandenpijn/spieren die oprekken. Vanaf dan gaat je baarmoeder licht groeien en door het vocht ed gaan je darmen het lastiger krijgen. Hierdoor verschuift het als het ware een beetje en dat voelt niet fijn!
Ik heb er op het moment ook weer last van en ookal is dit de 4e keer en 'herken' ik het gevoel, soms maak ik me ook nog zorgen.
 
Hoi,
Ook ik herken het hoor, zit nu ook in mijn 9e week en ik merk dat mijn darmen er wat last van krijgen. Steeds een wat zeurende pijn en een pijnlijk gevoel in mijn onderrug. Maar gister een echo gehad en alles was helemaal in orde, dus het hoort er allemaal bij!
 
Hoi,

ik zit ook in me 9a 10 weken en erken de pijn het zijn een soort steken in de onderbuik ook met te vlug opstaan heb ik er last van
volgende week woensdag krijg ik pas mijn eerste echo dus wel spannend allemaal...
 
Ik kan me aansluiten bij de verhalen van boven.
Ben ook 9 weken en heb ook last van krampjes.
Is normaal zeggen ze.
Darmen verschuiven,groei baarmoeder.
Bij de 1e heb ik er geen last van gehad maar krijg het nu dubbel terug.
 
Ja, ik herken dit ook heel goed. Vooral in de 8e week erg last gehad! Maar ik weet dit ook nog wel van mijn 1e zwschap dus maakte me er niet zo druk om.
Het groeit wel sneller de 2e zeg, poeh!

 
Ik heb het ook, het voelt bij mij als de 'light' versie van menstruatiepijn. Vrijdag 2e termijnecho, dus dan worden we hopelijk gerustgesteld, want zorgen maak je je toch een beetje :). Maar mijn strakke skinny jeans laat ik vanaf nu maar in de kast liggen hahaha!
 
Terug
Bovenaan