Buikpijn!?!?!

Ik heb bij vlagen ook best buikpijn, ik begin de verschillende vormen ook al te herkennen; kramp in de darmen (Verstoppingen!!!), bandenpijn en sinds deze week ook nog een soort pijn in mijn schaambeen die uitstraalt naar de schaamstreek... hoort er blijkbaar allemaal bij.
Ben alleen een beetje bang voor bekkeninstabiliteit of iets dergelijks. Mijn linkerheup doet af en toe behoorlijk pijn met uitstraling naar mijn been. Bij bepaalde houdingen moet ik echt uitkijken. Ik hoop dat dit iets onschuldigs is en vooral tijdelijk!
Hebben jullie ervaring met bekkeninstabiliteit?
 
Nou ik kan mij ook hierbij aansluiten. Ook ik heb last van pijntjes die blijft zeuren in buik en rug. Lang leve de zwangerschap haha. Dit is mijn twee zwangerschap en ook ik maak me nog weleens zorgen. Het is allemaal heel natuurlijk. Ook wij hebben al een kleine bewegende spruit gezien met een mooi kloppend hartje en de meting was op dat moment precies goed.
 
hoi tammie
ik ben een septembermama maar kwam hier ook even spieken..
ik herken mij helemaal in jou verhaal, heb regelmatig last van flinke buikkrampen vooral s'nachts dat ik er gewoon wakker van word en dan zit ik pas in mijn 6e week.. maar gelukkig helemaal geen bloedverlies dus neem aan dat het er gewoon bij hoort..
gr septembermama
 
Thnx voor al jullie reacties...gelukkig dat het zo herkenbaar is! Je haalt echt van alles in je hoofd he als je zwanger bent haha. Dinsdag de 2e echo erg spannend dus! Jullie ook allemaal veel succes met de hele zwangerschap, maar we spreken elkaar vast nog wel s :)
Groetjes Tammie
 
Terug
Bovenaan