buikpijn

Dag dames,

Ik ben net nieuw op dit forum. Wat heerlijk om je ervaringen te kunnen delen met lotgenoten!! Mijn vriend wordt (nu al) een beetje gek van me. Heb namelijk best veel last van kwaaltjes..... zit nu op 6 weken en 4 dagen en voel me al 2 weken super moe, misselijk, pijnlijke borsten, helemaal geen zin in sex en het vervelendste: ik heb erg veel last van een zeurende buikpijn... daar maak ik me nog wel het drukste over. Vooral 's avonds/'s nachts heb ik er veel last van. Ga vanmiddag naar de huisarts dus ben benieuwd. Hopelijk geen voorbode van een miskraam....
 
Sterkte! Mij komen je klachten wel heel bekend voor hoor, maar ieder lichaam is anders ookal lijken ze zoveel op elkaar..
Laat je even weten hoe het bij de dokter was!?
 
Dank je wel voor de steun!! Kan wel janken... zit nu op m'n werk erg he! Zwanger zijn is helemaal niet zo leuk!!! Iedereen had het over "een roze wolk" en "geniet er vooral van" Nou dat gevoel heb ik helemaal niet!!!! It Sucks!! maar ik ben wel heeeel blij dat ik een kindje krijg hoor. Begrijp me niet verkeerd!!!!
 
Nou je mag dit van mij echt wel zeggen hoor meid. Ik heb precies t zelfde!! Ik ben vanaf jongs af aan al bezig met, zwanger zijn, kindjes etc. Maar ik kan me bij jou verhaal aansluiten, heb namelijk ook last van (4dagen) bloedverlies, toen voelde ik me dus ook zo ellendig + de kwaaltjes, ik had het niet meer..
Maar blijf rustig, makkelijker gezegt dan gedaan, want dat was ik ook niet, terwijl iedereen dat tegen mij zei.
En janken mag echt wel hoor, gooi het er maar eens ui!
En natuurlijk ben je blij dat je een kindje krijgt, dat weten wij (ik in ieder geval!) echt wel..
 
Het is idd geen roze wolk zoals iedereen altijd zegt. Vooral al die kwaaltjes:( Ik zelf heb last van gespannen borsten, moe en ik ben erg snel geirriteerd. Voor mijn man soms erg lastig :p Maar dit gaat allemaal wel weer over. Ben nu 7 week en 1 dag :D Suc6 ermee!

En iedereen snapt wel dat je blij bent. Ik mopper ook wel, maar ben wel blij. Iedereen denk ik wel!
 
Ik ben benieuwd wat je ha zegt. Ik weet natuurlijk niet wat voor buikpijn je hebt, maar een soort menstruatieachtige buikpijn komt veel voor in het begin van de zwangerschap. Ik ben nu zelf bijna 10 weken en ik heb veel last van lage buikpijn, waarschijnlijk mijn banden die nu alweer lekker aan het oprekken zijn....En inderdaad zwanger zijn is niet altijd even leuk. Ik ben al vanaf week 6 hondsberoerd, moe, misselijk en niet te genieten, dat het soms heel moeilijk is om ervan te genieten. Ik weet dat heel veel vrouwen jaloers op me zijn, maar als je al 4 weken dag in dag uit je niet lekker voelt, weet ik soms van gekkigheid niet meer wat ik met mezelf aan moet. Dus ik hoop maar dat het met 12 weken echt minder wordt....Gelukkig heb ik nu vakantie en zijn de dagen rustiger....En regelmatig kijk ik de oma's lief aan of een van de jongens mag komen spelen.....
 
Heej,

ben heel benieuwd hoe het bij de huisarts was... herken het nl wat je schrijft...

laat je even wat weten?

xx
 
Terug
Bovenaan