buikpijn

Hoi,
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook heeeeel erg veel buikpijn gehad de eerste weken. Lag regelmatig in bed te huilen van de pijn, zo zeer deed dat! Het was het oprekken van mijn baarmoeder waarschijnlijk, maar het was wel flink vervelend!
En ik ken het hoor, ik vind het zo irritant als mensen zeggen: geniet ervan. Je voelt je helemaal niet lekker, nou niks niet genieten dus. Ook toen ik bevallen was kon ik er niet tegen dat mensen zeiden geniet ervan. Ik wist echt niet hoe en wanneer ik moet genieten. Ik vond de eerste acht weken gewoon ontzettend zwaar!
En het is echt niet zo dat ik niet heel blij ben met mijn knulletje van 1,5 anders waren we ook niet voor een tweede gegaan haha.
Heel veel sterkte de komende weken, hopelijk knap je snel een beeetje op!
Liefs,
Mar

Lieve allemaal,

Hartelijk bedankt voor al de lieve reacties!! Daar knap ik echt van op. Nou, ik ben maandagavond naar de dokter gegaan en die was toch een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daarom moet ik de volgende ochtend met spoed naar het ziekenhuis voor een echo + bloedtest. (wat een stress). Gelukkig was er niks aan de hand. Het blijkt om een spastische darm te gaan!!! Wat gênant hè ;-)...Dus veel vezels eten, lijnzaad en rustig aan doen. O ja, bewegen helpt naar het schijnt ook. Dus dames die zich ook zorgen maken: het kan dus ook heel goed je darmen zijn!! Wel een geruststelling.
Vandaag zit ik op 7 weken dus nog 5 te gaan ? … dan hebben we al iets meer zekerheid. Hoe gaat het met jullie???

Terug
Bovenaan