<p>Even mijn verhaal kwijt omdat ik erg twijfel. </p><p>Mijn zoontje van 7 maanden heeft eigenlijk altijd op zijn rug geslapen. Nooit een voorkeurshouding maar sinds 2 weken slaapt hij altijd op zijn buik (Wel hoofdje telkens andere kant op) en heel af en toe op zijn zij.</p><p>Nu leg ik hem elke avond voordat ik ga slapen weer op zijn rug. Maar zodra ik in bed lig en voor het slapen gaan op de babyfoon kijk ligt hij alweer op zijn buik. Weer op zijn rug gelegd en een dekentje straks over gelegd maar die is binnen een paar seconden los en hij draait weer om. Maar omdat hij ook nog eens klokje rond draait in bed vind ik dat dus helemaal eng. (Straks komt hij onder de lakens)Naja, dan blijf ik natuurlijk aan het draaien!</p><p>Nu was hij deze week bij een oppas en die sprak mij streng toe dat ik dit niet mocht toelaten, en dat de kans op wiegendood ondanks dat hij kan tijgeren en zelf om kan draaien veelste groot is. Maar wat kan ik dan doen? Ik kan toch niet meerdere malen per nacht eruit gaan om die kleine om te draaien? </p>