Buikslapen

Hi!
Wij hebben hier ook aan toegegeven toen hij ongeveer 8 weken oud was. In het begin vonden we het ook spannend, maar het gaat heel goed nu. 
Mijn verloskundige (30 jaar in het vak) vertelde me dat de meeste kindjes op hun buik willen slapen ivm het voelen van geborgenheid en dat er nu meer huilbaby's zijn dan vroeger omdat het advies is de kindjes op hun rug te laten slapen. 
Je moet doen wat goed voelt! 

Oh wat fijn om te lezen dat meerdere mama’s hier mee te maken hebben gehad.. ik vind het zo tegenstrijdig allemaal op internet.  Nou mijn kleine man slaapt sinds dien als een roosje en word nu elke keer vrolijk wakker. echt heerlijk!!
 Snachts sliep hij altijd al goed, na de laatste fles (ik moet hem wel altijd écht wakker maken) viel hij direct inslaap en kan ik hem weg leggen op zn rug. Bij de nachtfles ook.. 
Vanacht had hij zijn lange slaap al willen doen na de fles van ongeveer 19.30/20.00. (Heb hem dus dan ook op de buik gelegd) en heb ik hem toch maar om 02.30 wakker gemaakt voor de volgende fles.. volgende keer laten doorslapen? Tot wanneer hij zelf komt? 

Dankjewel voor jullie reacties :)

Mijn zoontje slaapt heerlijk op de buik al vanaf 6 weken. Is nu 6.5 maand.
Ook een aerosleep matras met speciale hoezen met gaatjes. 

Terug
Bovenaan