Buikslapen

Ik vind het ook eng.
Mijn moeder had em laatst op zijn buik in bes gelegd en wij waren in.kamertje ernaast. Ik was zelf zo onrustig dat mijn moeder hem maar snel weer op zijn rug heeft gelegd. Doe het alleen af en toe in de box maar dan heb ik er zicht op.
Logan slaapt gelukkig niet onrustig
 
mijn zusje de baby is 2 mnd en slaapt op de buik kan goed zijn hoofdje op tillen ik vindt het ook eng .

maar zo slaapt hij wel rustig en door .Mischien is het tijdelijk totdat de darmkrampjes over zijn ?
 
Begrijpelijk dat je het spannend vind, het buikslapen. Mocht inbakeren nou niet de oplossing zijn voor Zoë dan kan je altijd nog overwegen een nannycare sensormatje aan te schaffen, geeft een heel veilig idee met een buikslapertje in huis. Sommige verzekeringsmaatschappijen vergoeden het zelfs omdat het bewezen effectief is bij preventie van wiegendood. Kijk maar eens op www.nannycare.nl
 
Het poepen gaat langzaamaan iets beter, al gilt ze het af en toe nog uit van de pijn.
Gisteravond had ze een flinke poepluier, dus we hadden goede hoop dat ze wel zou gaan slapen, maar helaas...
Uiteindelijk hebben we haar toch maar weer een voeding gegeven, om iets van 21:30, zo van, we zien het wel. En daarna hebben we haar ingebakerd in haat bedje gelegd. Het bleef nog wel even onrustig,maar uiteindelijk heeft ze toch iets van 5 uur achter elkaar geslapen :) Ik schrok op een gegeven moment wakker en ben toch maar even gaan kijken of het wel goed ging. Toen ik de deur open deed, deed Zoë haar oogjes open, dus ik dacht "oh nee", maar ze deed ze ook meteen weer dicht.
Vanmorgen hadden we haar weer ingebakerd, maar dit keer ging het minder goed, helaas. Nou ja, we houden nog even vol, het is voor haar ook wennen ;-)
 
Zoals ik het zo lees zou ik denken dat ze onwijze buikkrampjes heeft en zolang ze op haar buik ligt wordt dat ingedrukt en de pijn verzacht.
Bij ons wilde ze daarom ook niet in haar bedje en op je buik kan ze tegendruk geven of op je arm.
Is het dat niet dan waarom ze het zo lekker vind om op haar buik te liggen.
Enne het is op jou buik natuurlijk ook veel knusser dan is zo'n groot kaal en koud bedje he :)
Ik zou haar persoonlijk ook niet op haar buik leggen want ik denk dan als ze met haar mondje ergens op ligt en ze heeft niet de kracht om zich weer om te draaien en dan ben je er niet bij heel eng vind ik dat.
 
Terug
Bovenaan