buikslaper...

hoi hoi ,
demy slaapt al sinds haar geboorte niet geweldig overdag en 'savonds , snachts gaat het gelukkig wel goed .
Ze sliep smiddags maar heel eventjes en werd dan weer wakker .

Nu heb ik haar al een paar dagen smiddags en savonds op haar buik in de box/bed gelegt en ze slaapt als een roosje haha gewoon een paar uur achter elkaar . Ik weet dat het cb het afraad om babys op hun buik te laten slapen , maar als ik haar goed in de gaten houd , en ze slaapt veel langer dan mag ze van mij lekker op haar buikje slapen , alleen snachts leg ik haar op haar rug !!!

Misschien een tip voor babys die ook niet zo heel goed slapen overdag en savonds?????

kus kus mariska mv demy

Hi,

Ik vind het maar eng hoor!! Maar ja, als ze op haar buikje lekkerder slaapt dan op haar rug, dan zou ik het misschien ook wel doen.
Je kan bij prenatal een of ander soort matrasje kopen wat je op je gewone matrasje legt. Hier kan ze gewoon door blijven ademen, mocht ze met haar gezichtje in het matras gaan liggen. Misschien een tip?? Ik weet niet hoe het matrasje heet, maar dat weten ze bij Prenatal wel. Iets met safety nog wat....
Kan jij teminste ook met een vertrouwd gevoel slapen!

Groetjes Mieske

hoi miesje

dit matrasje is niet goed gekeurt door veilig slapen, wij hebben het gekocht en het kost 65 euro en we mogen het niet gebruiken van het kraamzorg buro de verloskundige en het consultatie buro.

je mag het kind op de buik laten liggen onder toe zicht.

groetjes petra

Hallo,

Onze dochter is ook een echte buikslaper, ze sliep vanaf 4-5 maand ook op haar buik. Consultatiebureau vond dit toen goed, omdat ze oud genoeg was om haar hoofdje   naar links of rechts te draaien. Als ik haar op de rug lag was ze  in een mum van tijd weer op de buikgedraaid. Ik kon er niet de hele tijd bij staan om haar om te draaien. Verder sliep ze op de rug zeer slecht. Het is dan niet anders ook zou je anders moeten of willen. Nou veel succes gewenst. groetjes tineke

hoi hoi

ik hoop niet dat jullie de aero sleep bedoelen want die hebben wij gekocht.. het is een hoelaken wat ademt zeg maar...

zucht anders is het een dure miskoop geweest.....

liefs tobi

Mag ik me er even mee bemoeien???
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat mijn moeder
juist aangeraden werd om mij op mijn buik te laten slapen... En de
cijfers over wiegendood (wat een klote-onderwerp eigenlijk) zijn ook
weer niet zo explosief gedaald.... Ik vraag me dus af of het werkelijk
zo vreselijk gevaarlijk is, of dat het meer voorzorg is......

Knuf Annet

hai,

mijn zoontje abel van 6 weken slaapt ook het liefst op zijn buik ik heb nu het wiegje naast mij neer gezet en zo slaapt hij gewoon 4 uur achter elkaar door.en toen ik jong was moesten alle baby's op hun buik slapen van het cb het onderzoek wat daarna is gedaan komt wel uit dat wiegedood minder is maar ze kunnen het niet bewijzen. groet

Terug
Bovenaan