Buikslaper

Tja, ik vind het ook wel eng zo, maar ik kan er niks tegen doen. Als ik zijn hoofdje probeer te draaien wordt hij wakker en nestelt zich weer net zo lekker in. Dus: met zijn gezicht recht in het matrasje...
Gelukkgi draait zijn hoofd vanelf als hij slaapt en ligt hij later wel met zijn hoofd iets opzij....
Het blijft eng. Zal wel beter worden met die angstige moeder-zorgen van ons.... hoop ik....
groetjes happyM.

Hahahahahahaha Pauline,
Het lijkt er inderdaad wel een beetje op. Was dat maar zo, dan had hij in 10 seconden z'n hoofd wel weer opgetild.... Nee jammer maar helaas. Hij blijft lekker zo 20 minuten liggen. Dan valt vanzelf zijn hoofdje wel een beetje opzij...
Ik blijf het eng vinden, maar het schijnt niet meer zo gevaarlijk te zijn nu als toen  hij net geboren was. Als ze goed kunnen rollen (en dat kan hij ook met trappelzak) is het niet meer zo gevaarlijk.
happyM.

phoe hee, dat is wel heel erg “op z’n buik”.
Misschien moet je een slaapzakje ipv die deken overwegen. Dan kan Tygo daar niet zijn neusje in verstoppen.
Stijn draait ook alsmaar naar zijn buik en ik ga hem dan weer terug draaien. Heeeeeel voorzichtig, hihi. Maar toch ligt ie dan ’s ochtend weer op zijn buik. Ik denk dat ik er maar aan moet wennen? Moet wel zeggen dat ik alle potentiele gevaren weg haal. Bijna een leeg bedje dus. Ook niet bij de spijltjes want daar ligt Stijn ook wel eens tussendoor. Sabbelt hij eraan alsof het zijn speentje is, ahhhh

Liefs S.

Hee Toulouse.
Normaliter slaapt Tygo ook in een slaapzakje hoor. En meestal blijft hij ook wel onder het dekentje liggen dan (of ook wel eens dwars boven in bed), maar dit was een middagdutje voor hem en omdat hij bij mij op de arm al in slaap was gevallen, heb ik heb zonder trappelzak naar bedje gebracht. Met dit dus als gevolg. Hij is zonder trappelzak veel beweeglijker dan met zo'n ding.
Dit is een foto hoe hij er ook wel bij ligt... Ietsje minder eng en mèt trappelzak...

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan