Buikslapers.

Zijn er hier meer dames die op hun buik slapen? Ik moet zeggen dat het bij mij nu (17 weken) nog redelijk goed gaat.
Af en toe vind ik het echt niet fijn liggen en moet ik dus op mijn zij gaan slapen. Hoop het nog wel een tijdje vol te kunnen houden.

Groetjes!
 
Hoi junior,

Ik ben van de junimama's. Ik was ook altijd een buikslaper. Nu slaap ik met een voedingskussen. Je hebt dan het gevoel van op je buikslapen (als je half op je zij/buik ligt), maar omdat je bovenste been over het kussen ligt, komt je buik niet in de knel. Ik slaap sindsdien weer heerlijk op mijn 'buik'!

Liefs Daisy
 
Hoi,

Ik slaap ook op mijn buik, maar ben er mee begonnen toen ik in het begin van mijn zwagerschap nierbekkenontsteking heb gehad en nu kan ik haast niet anders. Inslapen doe ik wel op mijn buik, maar ga me na een poosje wel draaien omdat er voor mijn gevoel veel druk op mijn buik komt. Jij dan?? Hoop idd ook dat ik het ook nog een poosje zo vol kan houden.

Liefs
 
Hier een juli 2012, (en september 2013) mama. Was altijd een buikslaper, maar vond het tijdens de zwangerschap niet fijn meer, te veel druk op mijn buik. Ben na de bevalling ook niet meer op mijn buik gaan slapen. Zoals Daycey zegt, een voedingskussen slaapt heerlijk!
 
Ik ben ook een buikslaper... deed het altijd zo lang mogelijk in de zwangerschappen... vaak tot 20 weken en daarna ging het echt niet meer. Tja... en dan moet je wel op je zij... went wel hoor maar direct de eerste nacht na de bevalling lag ik alweer heerlijk op mijn buik... dat voelt dan zo heerlijk ontspannen...
 
Ik ben nov 2012 mama en slaap altijd op mijn zij. Maar ook dat wou op den duur niet meer. Dus ook met een voedingskussen tussen de benen en buik er een stukje op...sliep stuk beter. Al sliep ik nog niet veel haha
 
Ik ben ook een echte buikslaper. Bij de eerste kon ik echt nog superlang op m'n buik slapen. Ik voelde onze dochter op een gegeven moment behoorlijk spartelen toen ik op m'n buik lag en ben er toen mee gestopt. Maar dat zal dus pas met ruim 20 weken zijn geweest....

Bij de 2e en 3e zwangerschap kreeg ik op den duur hele erge pijn aan mijn buik aan de zijkant, als ik er iets teveel op geleund had (zeg maar aan de andere kant dan waar mijn buik het matras raakte) als ik alleen al op m'n zij sliep.... :( En nu heb ik dat met met 14 weken ook al helaas. Ik slaap nu met een klein kussentje tussen m'n knieen en probeer af en toe wel een klein beetje richting mijn buik te liggen, maar helaas, echt lekker ligt het niet meer. Ik ga binnenkort maar weer het voedingskussen gebruiken, zodat er een deel achter mijn rug ligt, zodat ik niet het idee heb dat ik naar mijn rug rol, want dat ligt echt niet ontspannen genoeg.... Ik zie nu al op tegen de komende 6 maanden slapen en zie uit naar de dagen na de bevalling: lekker weer op m'n buik ;)
 
Terug
Bovenaan