buikstreep

hoi hoi

ik had deze ook maar ging regelmatig na de zonnebank en toen ging die weg en nu zie je hem niet meer maar wel die lelijke hangbuik haha dus dan kan je beter een streep hebben he:p:p

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hoiiii,

1 lelijke buikstreep?????Ik heb een hele buik vol met strepen (straie), ik ben net zo'n zebrapaardje en dan ga je vragen naar 1 lelijke buikstreep.........Je komt er nog genadig vanaf !!! (dit alles is als een geintje bedoelt he!!!!)
Ik hoop wel voor je dat hij weg gaat!!! ik heb geen idee hoe je ervanaf komt!!!

Groetjes Lonneke

Hoi

Volgens mij blijft die van mij zichtbaar. van mijn eerste heb ik een ks gehad, en ben ik niet netjes gehecht. de streep verspringt na het litteken een cm. Dat is nu 2,5 jaar geleden en het is nog steeds zichtbaar. de bruine streep vind ik niet lelijk, mijn litteken wel. Die is na 2,5 jaar nog steeds erg donker en dik. Tijdens mijn zwangerschap van tessa was het echt helemaal verschrikkelijk. daarom kijk ik liever in de spiegel met ondergoed aan. Ik heb gelukkig geen straie, alleen een mega litteken van 17 cm.

groetjes grietje

Hoi,

Bij mij is de verticale buikstreep ook verdwenen, maar ik heb nog steeds een buik vol met striae en een donkere litteken van de ks van mijn oudste.

Irene

Hoi,
Tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook zo'n 'streep'. Na de zwangerschap bleef deze en toen ik weer zwanger raakte uiteraard ook. Nu is de jongste 6 maanden en ik zie hem nog. Wel lichter dan voorheen. Hij gaat volgens mij wel weg, maar het kan best ff duren. Als je veel pigment hebt zie je hem ook duidelijker volgens mij.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan