buikstreep

Hallo meiden
Over buiken gesproken die van mij ziet er niet meer uit na 2 keizersnees.Voor ik zwanger werd van de eerste rookte ik veel anderhalf pakje op een dag maar toen ik zwanger was van milton en dat het bevestigt werd ben ik in een keer gestopt en ja dan maar snoepen. Na die keizersnee duurde heel lang dat ik weer op de been was wasok behoorlijk ziek geweest en na een jaar ben ik ook aktief gaan sporten maar na 10 mnd was mijn wond nog open geweest dus durfde ik nog geen buikspieren te trainen dus puur vel over mijn wond hangen en dat heb ik dus nog steeds en veel straie ik denk dat ik ook geen mooi buikje meer krijg maar ja wat wil ik nou ik heb 2 gezonde mooie kinderen. Waneer ik weer tijd heb voor mezelf ga ik weer lekker sporten en dan zie ik wel verder ze vragen allemaal aan mij of ik weer zwanger ben ivm die buik maar dat zal helemaal niet meer gebeuren helaas aan de ene kant maar ik heb al een jongen en een meid dus ik moet een tevreden mens zijn. Oja en ik ben nog steeds gestopt met roken en ik wil er ook niet meer aan beginnen nou weet ik dat ik ook zonder kan of ik nou stress heb of niet .groetjes lisette

Hoi,

Mijn (blubber)buik is ook nog voorzien van die streep, na 6,5 maand. Maar hij vervaagt nu wel meer. Had een enorme toeter, maar heb verder geen streepje striae. Heb een litteken van een weggehaalde moedervlek, maar zelfs die is weer mooi klein.
Prijs me echt gelukkig, als ik jullie verhalen zo lees.
Liefs,
Karlien

ik heb na 4,1/2   maand nogsteeds mijn streepje (Linea Nigra)

ik vind het niet erg,ben er wel een beetje trots op...

als kindje dacht ik altijd dat dat het ritssluitingtje was waar babytjes vandaan komen!
inmiddels weet ik wel beter!

hij is wel lichter dan in mijn zwangerschap,weet niet of hij bij mij weg gaat,kan hoeft niet.

Nou die donkere streep heb ik niet gehad maar wel genoeg andere strepen striae.
In week 36 heeft Zifjon in 1 nacht mij helemaal kapot getrapt (ben toen later  ook ingeleid omdat ik het niet meer hield van de pijn) ik voelde de strepen erin schieten/scheuren.
Ze zijn heel groot en heel diep en dit terwijl ik maar 8 kilo was aangekomen. Heb gewoon en heel druk en bewegelijk ventje die niet wilden indalen en zonder vruchtwater nog presteerde te draaien :) Ik kan nooit meer een bikini aan maar heb wel het mannetje van mijn dromen.

Liefs van Mariska

Hallo,

ook hier nog steeds een streep hoor. Deze is gekomen tijdens mijn eerste zwangerschap, toen mijn oudste 9 maanden was, werd ik weer zanger, ik had toen nog steeds een streep. Nu Bente 5 maanden is, vervaagt de streep heel snel. Ik ben benieuwd hoe lang deze nog zichtbaar blijft.

Groetjes Danielle,

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties...
Gelukkig vallen die strepen in het niet bij de wondertjes die we ervoor terug hebben gekregen toch??

Groetjes Espritxx

Terug
Bovenaan