Buisjes

bij karlijn zijn de neus en keel amandelen er tegenlijkertijd uitgehaald omdat het volgens mijn kno arts wel degelijk met verkoudheid te maken heeft
sinds ze bij Lijn eruit zijn gehaald heeft ze nooit meer ergens last van gehad
en ik lees dat ze ook erg slecht eet en dat kan er ook mee te maken hebben
karlijn is voor ze geholpen werd 2 kilo afgevallen omdat ze zo slecht at

en vocht achter t trommelvlies is heel irritant
je hoort slecht , dof en vervormd ( vaak hoor je iets anders dan wat er gezegd word )
het plopt , jeukt en vaak doet t ook pijn

liefs maurilla

heyhey

ik heb ze zelf ook gehad vroeger.
kan me er (gelukkig) eigenlijk niks meer van herinneren, behalve dat we van die oordopjes lieten maken voor t zwemmen. en dat vond ik zo stoer!!!! had hele mooie paarse hahaha. en helaas weet ik ook nog dat ik onder narcose ging om mn amandelen (beide tegelijk) te verwijderen.
heb ff mn moeder gebeld en ik heb ze dus gekregen vanwege veel vocht in mn oor elke keer, wat pijn deed. bij mij zijn de buisjes gelijk geplaatst toen ik al onder narcose was vanwege de amandelen. eruit halen doen (deden) ze zonder narcose. pijn doet het niet volgens mn moeder, wij zijn er juist van opgeknapt.

liefs, do

Hoi,

Nee pijn zal het nauwelijks doen. En we gaan het doen. Keelamandel wordt er niet uitgehaald, volgens ha en kno heeft die niets met verkoudheid te maken, alleen de neusamandel.
Ook die is de oorzaak van slecht eten en het vele slapen, naar hun mening.
Dus we gaan weer naar ziekenhuis volgende week voor een intake en een afspraak.
Ik vind het wel weer vervelend. Overigens doen amandelen eruit halen wél zeer, die buisjes erin niet.
Ik zie er tegenop, maar we doen wat voor haar het beste is.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan