buiten baarmoederlijke zwangerschap

Hallo ik kwam er met 8 weken achter dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschep had.werd op genomen met veel pijn en krampen in me buik,werd ook meteen geopereerd waar door ik 1 eileider moest missen !Wie heeft dit meegemaakt of ook zwanger geraakt met 1 eileider

hoi,
Ik heb vorig jaar juni ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
Het ging zo bij mij: Ik had thuis een test gedaan en die was positief en ik belde de huisarts op en ik moest daar ook nog een test doen, uit die test bleek dat ik NIET zwanger was, dus ik weer naar huis twee weken later begon ik te vloeien en heb ruim vier weken bloedend rondgelopen dus ik weer naar de huisarts want ik kon niet meer! Toen zei mijn arts je komt ook lekker bij tijds als je zwanger bent! Had de assistente de verkeerde uitslag gegeven!
Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis en moest weer een test doen daar kwam uit dat ik zwanger was maar het zat niet in de baarmoeder. Ik werd opgenomen in het ziekenhuis en er werden constant echo"s gemaakt de volgende dag werd ik geopereerd en ze konden gelukkig mijn eileider sparen.
begin maart 2003 kwam ik erachter dat ik eindellijk weer zwanger was maar helaas kreeg ik na 9 weken een miskraam!
Maar dit had niets te maken met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap zei de gyn. Je zal wel als je weer zwanger bent de eerste tijd in het ziekenhuis lopen voor de echo's.
Ik wens je heel veel sterkte en doe rustig aan!
groetjes diaan

Heb hetzelfde meegemaakt. Ben jarenlang verdrietig geweesd. Nu zeer gelukkig alweer 4 jaar. Ik heb 2 kinderen geadopteerd en heb alles verwerkt. Ben een gelukkige moeder nu van 2 schatten. Sterkte met de moeilijke tijd.

Hoi..

In Febr. 2002 heb ik ook een bbzwsch gehad in de 6de week van de zwangerschap.
Vanaf de innesteling heb ik gevloeid, 5 dagen pijn gehad waarvoor ik een antibioticakuur kreeg. Na 20 dagen bloedverlies gehad te hebben had ik zelf een afspraak in het zh gemaakt (in woon in het buitenland) en ik kon direct terecht voor een punctie onder narcose en daarbij bleek dat het helemaal mis zat. Direct verhuisd naar de grote ok en geopereerd. Ze hebben de linker eileider niet kunnen sparen. Tot nu toe helaas nog niet zwanger. Wel allerlei onderzoeken gehad en een normale bevruchting/zwangerschap moet gewoon kunnen.
We wachten maar af.

Wanneer heb jij je EVG gehad?

Groetjes Kim.

hoi kim,
wat rot voor je dat ze je eileider niet konden sparen! Wat bedoel je met EVG?
Mijn gyn wist ook niet niet of ze mijn eieleider konden sparen maar zei wel als hij er uit moet kan je gewoon nog zwanger raken met een eileider!
veel sterkte groetjes diaan

Dag Diaan.

Evg is de verkorte (Latijnse?) naam voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ben jij geopereerd in Juni 2002?
Ben jij ook nog niet zwanger?

Groetjes Kim.

Wie wil er ook niet NU zwanger worden?

Ikzelf ben al bijna 2 jaar bezig en een goede zwangerschap is er nog niet van gekomen.
Ik heb vandaag een site gemaakt waar ik mijn frustaties met jullie wil delen.
Ik denk dat het daar overzichtelijke kan dan hier. De grootste reden om die site te maken was het daarom ook om te doen.

Je mag er ook komen met een nickname.

Groetjes Cleo.

Ps. hij is nog erg leeg dus wie wil zich ook aanmelden?

Nuzwangerworden-@groups.msn.com

Terug
Bovenaan