hoi,
Ik heb vorig jaar juni ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
Het ging zo bij mij: Ik had thuis een test gedaan en die was positief en ik belde de huisarts op en ik moest daar ook nog een test doen, uit die test bleek dat ik NIET zwanger was, dus ik weer naar huis twee weken later begon ik te vloeien en heb ruim vier weken bloedend rondgelopen dus ik weer naar de huisarts want ik kon niet meer! Toen zei mijn arts je komt ook lekker bij tijds als je zwanger bent! Had de assistente de verkeerde uitslag gegeven!
Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis en moest weer een test doen daar kwam uit dat ik zwanger was maar het zat niet in de baarmoeder. Ik werd opgenomen in het ziekenhuis en er werden constant echo"s gemaakt de volgende dag werd ik geopereerd en ze konden gelukkig mijn eileider sparen.
begin maart 2003 kwam ik erachter dat ik eindellijk weer zwanger was maar helaas kreeg ik na 9 weken een miskraam!
Maar dit had niets te maken met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap zei de gyn. Je zal wel als je weer zwanger bent de eerste tijd in het ziekenhuis lopen voor de echo's.
Ik wens je heel veel sterkte en doe rustig aan!
groetjes diaan