buiten baarmoederlijke zwangerschap

Dames

Jullie hebben het al in de gaten maar ik ben dus geen computertechneut. Ik heb wel ervaringen met deze site's alleen had/heb ik geen ervaring met een site openen.

Maaaaaar, ik heb waanschijnlijk het probleem gevonden en het ligt aan een ontbrekend streepje (muts die ik ben).

Goede adres met streepje moet zijn;

http://groups.msn.com/Nuzwangerworden-

Willen jullie het toch nog een keertje proberen en daar dan ook een berichtje achterlaten?
Alvast bedankt voor jullie vele pogingen.

Groetjes Cleo.

hoi kim,
ik heb in juni 2002 een buitenbaarmoederlijkezwangerschap gehad en ik februari 2003 was ik weer zwanger!
Helaas kreeg ik na 9 weken een miskraam!
Mijn menstruatie is na twee curetage's weer goed op gang gekomen en we zijn nu weer 2 maanden bezig om zwanger te worden.
groetjes diane

ik heb het ook mee gemaakt alleen wist ik niet dat ik zwanger was.
ik was twee weken al ongesteld en de huisarts zei het komt wel vaker voor maak je maar niet naar.
dat dee ik ook niet ik vond het wel lastig maar er was niks en daar was ik blij om.
maar twee dagen later kreeg ik pijn in mijn buik en zo erg dat we naar de dokter zijn gegaan en die dacht aan een blindedarm onsteking.
in het ziekenhuis bleek ik zwanger te zijn ik schok en naar onderzoek bleek die niet goed te zijn en werd ik de zelfde nacht nog met spoed geholpen en hebben ze een eileider weg gehaald.
ik heb heel veel geluk gehad want was ik een tien minuten later dan was ik er niet meer.
zo weert je dat je zwanger bent en een uur later is het weg.
ja dan lig je in het ziekenhuis bij mensen die zwanger zijn of net zij bevallen en jij bent het kwijt dat was erg rot.
later hoorde ik dat ik zwanger was van een tweeling en bijna drie maanden heen was. het is nu bijna een jaar geleden en ik heb het er nog steeds moeilijk mee en in verwachting raken doe ik ook al niet nu nee ik heb die ene eileider die ik nog heb daar zit vocht in en dat is ook niet goed.
ik heb een kind van 4 jaar en ik wil er graag een bij maar het wil niet en het is moeilijk om er over heen te komen.
ik hoop dat jullie het wel lukken om zwanger te worden.
groetjes van mirande

Hoi,

Heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, waarbij uiteindelijk de eileider is geknapt en weggehaald. Is gebeurd in mei 2002. Ben nu 22 weken zwanger en alles gaat goed tot nu toe. Ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan.

Hoi,

Ik heb eerst een miskraam gehad met 7 weken, toen een gezonde zoon. Hij is nu ruim 1,5 jaar en in juli 2003, een bbz gehad. Ook mijn linkereileider is weggehaald. Werd steeds om de 4 weken ongesteld, maar sinds zondag niet meer. Ik heb woensdag een test gedaan en was negatief. Ik word hier zo moe van. Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en wie weet van jullie wat er nu gaat gebeuren? Mijn temp. was vanmorgen 0,3 graden hoger dan gisteren?

Terug
Bovenaan